Ja, die incentives ken ik, dat was op mijn vorig werk ook. Collega wou een kameraad aanbrengen, nooit voorbij eerste intake van HR geraakt terwijl onze BUM wel interesse had (heel verhaal heeft denk ik wel eens op 9l gestaan). Ene met identiek profiel (letterlijk, gewoon zelfde CV onder andere naam ingediend) maar zonder referentie mocht wel al wel meteen op een 2de ronde gesprek komen.
Aaaah, de goeie ouwe tijd, toen we om tactische redenen toch allemaal even zijn weggebleven van HR. Dat is toen en wat later (na mijn vertrek) echt een gigantische shitshow geworden (oa ook door mijn vertrek en hoe HR dat heeft proberen af te handelen)
Aaaah, de goeie ouwe tijd, toen we om tactische redenen toch allemaal even zijn weggebleven van HR. Dat is toen en wat later (na mijn vertrek) echt een gigantische shitshow geworden (oa ook door mijn vertrek en hoe HR dat heeft proberen af te handelen)

Ik was zo verbluft dat het ik het echt ongelofelijk vond hoe die man zijn koppeke in elkaar zat. Dat je zo in staat bent, en er echt met weg bent dat je zelf zo goed bent en de rest slecht is. Bangelijk. (heeft elk jaar bijna ook een andere vriendin. Eerst altijd bangelijke madam en erna begint ie ze af te kraken van dat niet goed en dit en zo.. Soit ik begin de lijn al te snappen)

) aan de andere kant van de wereld zit en het dus ten vroegste binnen een halve dag gaat merken, als hij het al merkt.