Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeger begreep ik dat ook niet, maar met de jaren en de stijgende verantwoordelijkheid merk ik toch dat elk weekend welgekomen is.Het ligt misschien aan mij maar op vrijdag krijg je bij IEDERE collega te horen "Ahh gelukkig is het bijna weekend!". Niemand lijkt hier graag te werken..? Ik kijk uiteraard ook wel uit naar het weekend maar doe mijn job wel graag en zit niet elke minuut af te tellen. Hoe zit dat bij jullie?
Zoals chauffagist al zei is dat totaal niet moeilijk.Ik vraag mij altijd af hoe mensen dat doen zich zo ziek melden wanneer ze willen? Daarvoor heb je toch een dokterbriefje nodig?
Herkenbaar.Collega's waar ik werk aan geef die denken dat ze zich alles kunnen veroorloven omdat er een krapte is op de arbeidsmarkt.
Zich ziek melden als het werk hen niet aanstaat of gewoon flagrant weigeren.
Management laat maar begaan "want we kunnen niet zonder".
Ik en mijn directe collega's krijgen dan wel alle shit over ons en moeten het maar oplossen.
De lokroep naar een job waar ik misschien minder verdien maar toch wat rustiger is wordt steeds groter.
Ma nee dat is de R van "Rijd overthe weekend de wielertoerist", dat zou gij toch echt moeten weten.Neen is toch de versnelling om een Rotonde te nemen?
Knappe zinsbouw.Ma nee dat is de R van "Rijd overthe weekend de wielertoerist", dat zou gij toch echt moeten weten.

Ow wow, mijne autocorrect is precies tilt geslaanKnappe zinsbouw.![]()
. Moest dus de R van "Rijd over de wielertoerist" zijn.Nu nog je dt fout eruit halen en je mag mee praten met de grote jongens.Ow wow, mijne autocorrect is precies tilt geslaan. Moest dus de R van "Rijd over de wielertoerist" zijn.
Ochottekes hoe schattig de West Vlaming wil ook eens meespelen met het dictee. Zoek "gebiedende wijs" eens op beste jongenNu nog je dt fout eruit halen en je mag mee praten met de grote jongens.

Er is niemand die een west vlaming iets te gebieden heeft. Dat bestaat hier dus niet.Ochottekes hoe schattig de West Vlamingen willen ook eens meespelen met het dictee. Zoek "gebiedende wijs" eens op beste jongen![]()
Zoals de letter G bedoel je?Er is niemand die een west vlaming iets te gebieden heeft. Dat bestaat hier dus niet.

Hele juste heroadnZoals de letter G bedoel je?![]()
Dat doet me terugdenken aan die keer dat ik door de telefoon aan zo’n Hollander van UPS de straatnaam van mijn ouders moest opgeven.Sorry @straight_six, voor de duidelijkheid:
Zoek "hebiedende wijs" eens op

Kleine tip : namen gebruiken!Dat doet me terugdenken aan die keer dat ik door de telefoon aan zo’n Hollander van UPS de straatnaam van mijn ouders moest opgeven.
Ik maar zeggen X-gaard (allez, X-haard ^^) en die verstond daar dus niks van.
Ik maar roepen in die telefoon “de G van golf” en die andere “de H van holf???”
Uiteindelijk is het pakje wel op het goeie adres opgehaald![]()

En dan zeggen ze dat wij Limburgers ons klinkers rekkenKleine tip : namen gebruiken!
Zoals de G van "geeraar" en "gilbeeeeer"![]()
Als ge wilt dat een hollander u 100% verstaat, moet ge gewoon AN praten.Dat doet me terugdenken aan die keer dat ik door de telefoon aan zo’n Hollander van UPS de straatnaam van mijn ouders moest opgeven.
Ik maar zeggen X-gaard (allez, X-haard ^^) en die verstond daar dus niks van.
Ik maar roepen in die telefoon “de G van golf” en die andere “de H van holf???”
Uiteindelijk is het pakje wel op het goeie adres opgehaald![]()

Goh ... 't is te zien. Als die Hollanders hun eigen dialecten boven halen verstaat ge er ook niet noodzakelijk nog iets van.Als ge wilt dat een hollander u 100% verstaat, moet ge gewoon AN praten.
Bovenstaande zin wordt dan:
"Wanneer je wil dat een Nederlander je volledig begrijpt, dan gebruik je best AN.".
Vlamingen verstaan nederlanders veel gemakkelijker dan vice versa in mijn beleving.
Ik heb ooit eens meegemaakt dat ik bij een West-Vlaamse leverancier uit de regio Kortrijk tolk moest zijn voor de 2 aanwezige nederlanders.
Die West-vlamingen waren gewoon deels dialect aant praten waar die nederlanders bij stonden. Die nederlanders waren quasi continu aan mij aant vragen wat die aant zeggen waren. Omgekeerd begrepen die west-vlamingen perfect hun hollands. Toch geweldig, een antwerpenaar die west-vlaams moet uitleggen aan nederlanders![]()
Het is te zien. Als je zelf van die regio afkomstig bent, maar aan de Belgische kant van de Maas, dan kan je perfect mee praten.Goh ... 't is te zien. Als die Hollanders hun eigen dialecten boven halen verstaat ge er ook niet noodzakelijk nog iets van.
Heb hele tijd een project in Maastricht gehad en euuuh ... jah ... ik moest dan wel zo goed als altijd AN spreken, want anders was men idd niet mee.
Maar als ze onder zichzelf begonnen jong ... da was meer Duits dan Nederlands. Verstond ge nu eens echt geen woord van.
Ik gebruik altijd het NATO-alfabet langs de telefoon, normaal gaat dat goed maar die keer had die mens dus problemen met de H/GKleine tip : namen gebruiken!
Zoals de G van "geeraar" en "gilbeeeeer"![]()

Was in het AN hoor, zeker langs de telefoon of op het werk.Als ge wilt dat een hollander u 100% verstaat, moet ge gewoon AN praten.
Bovenstaande zin wordt dan:
"Wanneer je wil dat een Nederlander je volledig begrijpt, dan gebruik je best AN.".