Dat is niet de normale manier van doenIk werk als vaste consultant hier en hij is de interne IT manager.
Ik heb het al aangekaart maar hij zegt gewoon dat dat IT is en het niet gemakkelijk is.
Gelukkig heb ik al aangegeven bij mijn werkgever dat ik graag op termijn een nieuwe klant zou willen.
Wel voor andere redenen dan degene die ik nu opsom, maar bon.
Eind dit jaar zou ik normaal gezien elders heen mogen.

Hij is gewoon aan het profiteren van je drive en inzet, das al. 2 man op IT voor 150 man met zo een load?
Dan zou ik toch beginnen met prio's bepalen:
"Geef x en y maar een nieuwe laptop he" --> kan dringend zijn, een collega moet kunnen werken
"Ja seg die 200 laptops die in het magazijn staan moeten vernietigd worden" --> very frikkin low prio
"Begin maar met de uitrol van 20H2 nu er veel met verlof zijn he" --> project aanpak, werken met test groep? Van welke versie komen jullie? Deployment via SCCM?
"Kom we gaan netwerkkabels gaan leggen, kijk maar eens mee" --> kan dat op een ander moment? zeer druk bezet momenteel
"Update jij de database eens met de nieuwe aankopen?" --> als ik tijd kan vrijmaken, ja

Ik begrijp waar je vandaan komt, je eerste job in IT wil je goed doen, maar ze profiteren zo snel van je.
Chin up, you can do this

ad:
).