Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Ben je al naar de huisarts gegaan? 😉

Daarom niet om jou per se thuis te zetten, maar om aan jou uit te leggen waar je nu staat (wat volgens mij duidelijk overspannenheid zal zijn, kantje boord met burn-out) zodat je dat heel specifiek terug kan koppelen naar je bazen. Ik heb nu heel goeie bazen en de eerste keer dat ik zei dat ik het werk moeilijk aan kon, kreeg ik als reactie: "wat wil je en wat zie je zitten? Want ik heb liever dat je wat minder doet dan dat we je helemaal kwijt gaan zijn!"
En ik vermoed dat jouw bazen ook wel in die rangorde mee zullen willen denken?

Waarom geen soort permanentie systeem met beurtrol?
Wij zijn ook 24/24 en 7/7 bereikbaar,(nadeel van in transport te werken wel) maar lossen het dan zo op.
Ik haat die permanenties wel enorm 😛, maar het is tenminste niet iedere keer dezelfde die prijs heeft in zijn privé.
Als er dan eens collega’s zijn die een probleem of zo hebben waar ze zelf niet meteen uitraken mogen ze steeds bellen.
Al is dat zelden aangezien iedereen zijn plan probeert te trekken en de rest ook zijn vrije momenten gunt 🙂.

Ik vraag me eigenlijk af hoeveel uren je dan al gratis gewerkt hebt? Want ja overuren opnemen zonder lastig gevallen te worden zal ook niet lukken..

Je kan dan wel zeggen dat je tijdens je uren eens naar de keuring mag en iets anders kan regelen maar als je hele weekenden voor niets je mails zit te checken en dingen mag oplossen dan kan ik geloven dat je baas wel eens een effortje doet om je tevreden te houden. Want dan mag je het draaien of keren hoe je wil dan ben je gewoon een goedkope werkkracht en hij beseft maar al te goed dat hij niet veel zulke gaat vinden.

Te braaf zijn is goed zot zijn. En bang zijn dat je door 40 man vernederd gaat worden.. Wtf? Zitten we terug in de middeleeuwen? Er is enkel nog een schandpaal tekort.

Dat is natuurlijk géén bewuste fout hé, maar een controlearts blijft natuurlijk zelf ook een mens en mensen kunnen (beoordelings)fouten maken ;)
(OK het gaat hier over een burn-out, maar het principe blijft hetzelfde)
Een controlearts blijft vooral ook soms een gefaalde arts. Zoals mijn dokter niet zo lang geleden zei, toen ik in aanraking kwam met een controlearts voor een reisverzekering : er is duidelijk een reden waarom die man controlearts is.

Laatst bewerkt:
Ja ik ga 't sowieso met de bazin bespreken.
Nu, ik zit er niets mee in om voor dringendere gevallen rond te bellen. Dat hoort er voor een deel ook wel bij. En doe ik al lang.
En na m'n uren wat bijwerken kan ik ook mee leven. Omgekeerd kan ik tijdens m'n uren ook gewoon naar de keuring, begin ik wanneer ik wil,...

Maar het is ondertussen op een punt dat ik bijna niets anders kan dan zaterdag en/of zondag te mailen omdat ik anders bang heb voor maandag. En pas op, soms kan dat dan ook nog meevallen die maandag das dan nog 't ergste.

Ik heb gewoon precies geen uit-knop meer en heb ook vaak ne knoop in m'n maag: "wat als dit of dat, snel even m'n mails checken want"

Dat had ik vroeger niet. Daarbij komt dan nog dat 's nachts wakker worden en niet meer in slaap raken wat 't ook extra zwaar maakt.

En dan nog es elke dag ge es vrij hebt die telefoons (al viel m'n week verlof goed mee)...

Nu een werk gsm lost 't niet echt op. De mensen die bellen naar de baas als noodnummer en als die 't niet kan oplossen belt hij ons. Wat nog een redelijke regeling is, als ik een werkgsm had dan zouden de mensen verwachtten dat die ook bereikbaar is bij nood en als ik die dan ergens gooi is 't nut ook weg en die mensen moeten ook nog geholpen worden uiteindelijk.

Maar 't probleem is is dat de baas dus ook gene held is in zaken regelen en we dat dus ook nog op ons bord krijgen. Pakt de nummer niet op, zegt dingen op te lossen en doet 't niet,....
Wat ik dan ook weer begrijp want zoveel mensen hebben die z'n nummer en bellen ook voor futiliteiten.
En op zich krijg ik daar ook alles van gedaan.

Plus zoals @Mulan zei doe ik 't werk al 8 jaar graag, heb ik m'n collega's en baas graag, ik woon erboven en spring binnen wanneer ik wil, als ik iets vraag aan m'n baas krijg ik dat ook meestal,...
Enfin tis ne goeie mens daar niet van. Mn bazin ook, ik kan daar weinig slecht over zeggen.

Alleen ja, ik heb gewoon geen rust meer in m'n hoofd en als ge dan in uw rustmomenten moet werken... Bedoel, ik had vorige nacht es goed geslapen en eens ik ff in Phantasialand was ging 't goed tot de telefoon begon en ik ook m'n mails moest doen.

En als ik dan zie dat ik binnenkort weer s avonds moet gaan vergaderen met de blokken en dat erbij komt als werk dan krijg ik 't nog benauwder.

En ja m'n vriendin, daar mag ik de hemel voor bedanken dat die dat snapt. Want op die momenten heb ik dus echt zichtbaar veel stress en kan ik al es afgaan (niet op haar gelukkig).
Maar die ziet ook hoe ik me voel en hoort me s nachts ook rondlopen dus heeft wel begrip gelukkig.
Enfin sorry voor de wall of text 😅
Dit is echt niet ok hoor. Je zet je werkgever ook veel te veel uit de wind. Het is zijn taak om er voor te zorgen dat jij een evenwicht tussen werk en privé kan behouden. Dat de zaken op het werk correct georganiseerd worden. En dat doet hij niet.

Ik zou in jouw geval toch wel eisen dat er een permanentie is onder collega's voor dringende gevallen en een GSM-nummer van het werk vragen, zodat je kan genieten van de rust die je verdient.
Ik heb zelf begin juli een fikse waarschuwing gekregen dat het niet meer zo verder kon (in de kliniek beland tijdens mijn verlof, voor hartproblemen, die uiteindelijk volledig stress-gerelateerd lijken).
Met je relaas durf ik voorspellen wat er met jou gaat gebeuren als je zo verder gaat: ge zijt tegen volle snelheid richting zware burnout aan 't gaan. En ik vermoed dat enkele van je collega's in 't zelfde geval zitten?

Misschien jouw werkgever duidelijk maken dat wanneer dat het geval is, zijn situatie nog veel, veel erger wordt, wanneer er een collega uitvalt.

En wanneer jouw baas geen actie onderneemt, is het een slechte werkgever, en moet je misschien eens rondkijken op de markt. Ik ben er zeker van dat er nog andere bureau's zijn waar jij terecht gaat kunnen, met jouw adelbrieven.

Trust men, ik heb al heel wat mensen zien crashen, en dat is écht niet OK hoor. Ik ken zelfs iemand die nu 10 jaar later, nog steeds fysieke ongemakken overhoudt aan zijn burn-out.

Ja ik ga 't sowieso met de bazin bespreken.
Nu, ik zit er niets mee in om voor dringendere gevallen rond te bellen. Dat hoort er voor een deel ook wel bij. En doe ik al lang.
En na m'n uren wat bijwerken kan ik ook mee leven. Omgekeerd kan ik tijdens m'n uren ook gewoon naar de keuring, begin ik wanneer ik wil,...

Maar het is ondertussen op een punt dat ik bijna niets anders kan dan zaterdag en/of zondag te mailen omdat ik anders bang heb voor maandag. En pas op, soms kan dat dan ook nog meevallen die maandag das dan nog 't ergste.

Waarom geen soort permanentie systeem met beurtrol?
Wij zijn ook 24/24 en 7/7 bereikbaar,(nadeel van in transport te werken wel) maar lossen het dan zo op.
Ik haat die permanenties wel enorm 😛, maar het is tenminste niet iedere keer dezelfde die prijs heeft in zijn privé.
Als er dan eens collega’s zijn die een probleem of zo hebben waar ze zelf niet meteen uitraken mogen ze steeds bellen.
Al is dat zelden aangezien iedereen zijn plan probeert te trekken en de rest ook zijn vrije momenten gunt 🙂.
Dit is inderdaad de normale manier. Als een job permanentie vereist, dan staat daar een wachtvergoeding + vergoeding gepresteerde uren tegenover. En uiteraard ook met een rotatie (zou eigenlijk niet meer dan 1 week per maand mogen zijn).

Als ik @kay-gell was zou ik van mijn baas stilaan gaan eisen dat er zo'n systeem wordt geïnstalleerd. Niemand kan altijd de boog hebben gespannen staan, dat is niet gezond.

Thanks voor de tips, allen.

Ik vraag me eigenlijk af hoeveel uren je dan al gratis gewerkt hebt? Want ja overuren opnemen zonder lastig gevallen te worden zal ook niet lukken..

Je kan dan wel zeggen dat je tijdens je uren eens naar de keuring mag en iets anders kan regelen maar als je hele weekenden voor niets je mails zit te checken en dingen mag oplossen dan kan ik geloven dat je baas wel eens een effortje doet om je tevreden te houden. Want dan mag je het draaien of keren hoe je wil dan ben je gewoon een goedkope werkkracht en hij beseft maar al te goed dat hij niet veel zulke gaat vinden.

Te braaf zijn is goed zot zijn. En bang zijn dat je door 40 man vernederd gaat worden.. Wtf? Zitten we terug in de middeleeuwen? Er is enkel nog een schandpaal tekort.

Goh, ik denk dat hij dat ook niet weet hoe vaak ik dat doe.
Op dat vlak is die redelijk afwezig en tis niet dat dat te controleren is.
Laat staan dat em streng is op z'n werknemers. En die vrijheid vind ik net wel fijn.

Permanentie-systeem moeten we idd es gaan bekijken hoe we dat geregeld krijgen. Probleem is dat iedereen zijn eigen gebouwen heeft en als er iets moet gebeuren het ook niet altijd simpel is om te weten wat je moet doen/wie te sturen of bellen als je het gebouw niet kent of het een lopend dossier is waar je niets van af weet. Nu goed 100% gaat ge dat toch nooit kunnen regelen an sich mag dat geen excuus zijn.

En ja die vergaderingen, ik doe dat nu nog graag omdat de mensen content zijn over het algemeen en ik ook wel mondig genoeg ben om ze terecht te wijzen als ze onterecht klagen.

Alleen natuurlijk als collega's (de baas met de permanentie, de boekhouding,...) bijv hun werk nalaten en niet terugbellen, antwoorden op mails,...
Dan zit ge daar om de mensen te horen afgaan over zaken waar ge zelf niks aan kunt doen én ze hebben dan nog gelijk ook dat is 't ergste.
Soms blijkt die kritiek achteraf ook onterecht maar dat weet ge natuurlijk op dat moment niet.

En enfin ik zou 't nu niet traumatiserend noemen maar voor zo ne grote groep Karen's-gewijs onder uw voeten krijgen is toch echt alles behalve plezant, erna slaapt ge daar echt niet van.
Gelukkig is dat wél de kleine minderheid, maar dat zou ik wel graag zou houden 😅

De oplossing is op termijn gewoon voor mezelf te beginnen en eerst mn BIV nummer halen via stage. Stond ook op 't programma voor corona en ook niet zo simpel om te regelen (lange uitleg).

Nu goed, vorig jaar zijn we door een groep over genomen die allerlei firma's heeft. We hebben daar zelf nog niets van gemerkt en die mensen ook nog niet gesproken (corona gooide oa roet in het eten).
De 25ste zou daarover nieuws komen, misschien dat in die groep ook wel een oplossing ligt. Zeker als ze op syndic-vlak nog willen uitbreiden hoop ik daar iets in te kunnen betekenen bijv. Zeker omdat ik nu al verantwoordelijk ben voor de beheerders en ook echt goed en snel m'n collega's kan helpen als ze problemen hebben.

Permanentie-systeem moeten we idd es gaan bekijken hoe we dat geregeld krijgen. Probleem is dat iedereen zijn eigen gebouwen heeft en als er iets moet gebeuren het ook niet altijd simpel is om te weten wat je moet doen/wie te sturen of bellen als je het gebouw niet kent of het een lopend dossier is waar je niets van af weet. Nu goed 100% gaat ge dat toch nooit kunnen regelen an sich mag dat geen excuus zijn.
Misschien is het nuttig dat er een nieuwe job wordt gecreëerd waarbij er een globaal overzicht wordt gehouden van de verschillende gebouwen en wat er van belang gaande is, maar dat er wel nog iemand anders met de dagelijkse zaken bezig is.

Bij ons op het werk was het bv. ook lang 1 persoon per dossier, met als gevolg altijd chaos bij verlof/ziekte/onverwachte aanwezigheid. Nu is er achter de schermen (dus zonder dat klanten er rechtstreeks naar kunnen bellen) een functie boven de dagelijkse beheerders dat wel op de hoogte is van de dossiers van een aantal beheerders, ondersteunig biedt en snel kan overnemen wanneer nodig.

Want uiteindelijk is het uw bazen hun taak om de organisatie op punt te krijgen. Het is niet uw verantwoordelijkheid dat er niets van backupregeling voorzien is.

Thanks voor de tips, allen.

Goh, ik denk dat hij dat ook niet weet hoe vaak ik dat doe.
Op dat vlak is die redelijk afwezig en tis niet dat dat te controleren is.
Laat staan dat em streng is op z'n werknemers. En die vrijheid vind ik net wel fijn.

En ja die vergaderingen, ik doe dat nu nog graag omdat de mensen content zijn over het algemeen en ik ook wel mondig genoeg ben om ze terecht te wijzen als ze onterecht klagen.

Alleen natuurlijk als collega's (de baas met de permanentie, de boekhouding,...) bijv hun werk nalaten en niet terugbellen, antwoorden op mails,...
Dan zit ge daar om de mensen te horen afgaan over zaken waar ge zelf niks aan kunt doen én ze hebben dan nog gelijk ook dat is 't ergste.
Soms blijkt die kritiek achteraf ook onterecht maar dat weet ge natuurlijk op dat moment niet.

En enfin ik zou 't nu niet traumatiserend noemen maar voor zo ne grote groep Karen's-gewijs onder uw voeten krijgen is toch echt alles behalve plezant, erna slaapt ge daar echt niet van.
Gelukkig is dat wél de kleine minderheid, maar dat zou ik wel graag zou houden 😅

De oplossing is op termijn gewoon voor mezelf te beginnen en eerst mn BIV nummer halen via stage. Stond ook op 't programma voor corona en ook niet zo simpel om te regelen (lange uitleg).

Nu goed, vorig jaar zijn we door een groep over genomen die allerlei firma's heeft. We hebben daar zelf nog niets van gemerkt en die mensen ook nog niet gesproken (corona gooide oa roet in het eten).
De 25ste zou daarover nieuws komen, misschien dat in die groep ook wel een oplossing ligt. Zeker als ze op syndic-vlak nog willen uitbreiden hoop ik daar iets in te kunnen betekenen bijv. Zeker omdat ik nu al verantwoordelijk ben voor de beheerders en ook echt goed en snel m'n collega's kan helpen als ze problemen hebben.
Als ik jouw posts lees begrijp ik waarom er een tekort is aan syndici, maar een overaanbod aan afgelikte vastgoedmakelaartjes.

Dat is uiteindelijk dan ook maar een kwestie van documenteren en mekaar informeren over de belangrijke zaken. Ik werk ook in een team van experten waar ieder zijn niche heeft, maar voor de rest iedereen wel een degelijke basiskennis heeft van het hele plaatje. En dat is voor ons voldoende om bij 99% van de oproepen tijdens een wachtdienst onze eigen boontjes te doppen zonder dat we de échte expert voor dat specifieke item moeten contacteren.

Mensen hebben soms al wel eens snel de neiging om te denken dat ze onmisbaar zijn op hun werk, maar dat valt allemaal nog al mee ;)

Laatst bewerkt:
Ik zou eerder een nieuw privé nummer aanvragen, omdat je huidig nummer toch al gekend is bij klanten. Zij gaan op dat gekende nummer blijven bellen. Je moet dan idd wel eenmalig al je privé-contacten even sms'en en wel wat privé-accounts die aan een gsm nummer gebonden zijn (bv. 2FA) overzetten, maar dan ga je wel 98% scheiding krijgen. Andersom ga je mss maar 60/70% halen.

In het weekend en 's avonds kun je je oud nummer (werk gsm) dan ook laten doorschakelen naar het noodnummer.

Ik ben er zelf nog niet mee in aanraking gekomen, maar ik ga er ook van uit dat die gasten hun werk doen. Ze hebben er echt geen baat bij om niet professioneel te werk te gaan.
Ik ben er al meermaals mee in contact gekomen. En het verschil is immens. Bij mentale problemen minimaliseren ze het bij ons enorm. Bij andere problemen is het allemaal geen probleem als je genoeg medicatie moet nemen.

1) Ook met mentale issues thuis gezeten na zware pesterijen van rechtstreekse leidinggevenden. 3 weken gekregen van huisarts. Ik moest op controle. Na het zien van het doktersbriefje zei de controlearts letterlijk tegen mij: "Uw problemen thuis mogen er niet voor zorgen dat uw werk eronder kan lijden" Dit voor ik tijd had om uit te leggen wat het "probleem" eigenlijk was. Ik ben dichtgeklapt en kreeg er niet meer uit dan. Hij liet gelukkig die 3 weken staan, en ik ben erna maar gewoon terug gaan werken terwijl het totaal nog niet in orde was. Ik draag er nu (6 jaar later) nog steeds mentale en financiële (jarenlang promotie gemist daardoor) gevolgen van die pesterijen toen.

2) maag/darm ontsteking. 5 verschillende medicijnen moeten nemen. Me ziekgemeld op een heel druk moment en de planner van de dienstroosters was serieus in zijn gat gebeten. Controlearts kwam bij ons thuis terwijl ik met vlammende diarree op het toilet zat. Toch even gepauseerd, m'n medicijnen laten zien. die kerel zei direct: "Oei, da is echt wel serieus precies. Ge zit nog tot eind deze week thuis? Als het dan nog nie gaat, laat mij weten en ik zet u langer thuis".

Edit:
Bij mijn vrouw was het eigenlijk nog erger. Bij haar 3e zwangerschap (een tijd na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waardoor ze bijna gestorven was wegens medische blunder) had ze constant bloedingen. Wij stonden elke 2 weken bij de gynaecoloog. Na enkele maanden had die haar platte rust voorgeschreven en mocht ze dus niet meer werken. (Daarvoor heeft ze bijna al haar verlof opgenomen op dagen dat het echt niet ging).
Ze moest naar controlearts (dus effectief naar daar gaan, Lokeren-Antwerpen) en die (man) begon alles zwaar te minimaliseren en te dreigen dat ze vroegtijdig op pensioen ging gesteld worden als ze te lang "ziek" zou zijn. (Is procedure bij ons, ontslag "kan" niet, maar ze kunnen ons in principe vroegtijdig op pensioen sturen). We hebben dat laten escaleren (extra verslagen van gynaecoloog die zelfs kwaad gebeld had naar die controlearts) en zijn ermee naar de leidinggevende van die controlearts geweest (een vrouw). Die nam alles gelukkig serieus, en bevestigde direct dat m'n vrouw kon thuisblijven tot na de bevalling (+ bevalling, moederschapsverlof uiteraard)

Laatst bewerkt:
@kay-gell, ik heb niet zoveel toe te voegen aan wat iedereen al zei, maar wil wel nogmaals benadrukken dat ge de signalen van uw lichaam serieus moet nemen. De zaken die jij beschrijft zijn echt wel tekenen van op de rand van zenuwinzinking en burn-out te staan. Hoe dieper ge uzelf laat vallen, hoe exponentieel moeilijker het gaat zijn om eruit te kruipen.

Dus geen excuses, niks weg redeneren, niks relativeren, maar NU acties nemen... naar de huisarts, direct significante aanpassing van uw workload, en onmiddellijke implementatie van beschermende systemen (zowel voor u persoonlijk, als op uw bedrijf). Dit is trouwens geen "of" verhaal, ge moet ze allemaal doen.
Het alternatief is binnenkort langdurig uitvallen.

Specifiek over uw werk: Al die vragen buiten de uren, zijn dat echt dringende problemen? Want ik heb de indruk dat dat ook "informatie vragen" en onnozele bullshit is. Voor alles dat niet dringend is, moogt gij en de rest van uw collega's/bazen echt wel kordaat maar vriendelijk "belt morgen tussen 8u en 17u terug" leren zeggen.

Een controlearts blijft vooral ook soms een gefaalde arts. Zoals mijn dokter niet zo lang geleden zei, toen ik in aanraking kwam met een controlearts voor een reisverzekering : er is duidelijk een reden waarom die man controlearts is.
Dat is onzin hé, dat zijn meestal gewoon huisartsen die dat als deel van hun job doen. Zou goed betalen naart schijnt.

Dat is onzin hé, dat zijn meestal gewoon huisartsen die dat als deel van hun job doen. Zou goed betalen naart schijnt.
Ik heb een kennis die huisarts is, ze hadden in de praktijk ook de vraag gekregen om als "controle-arts" te werken. Daar werd toch niet gesproken over een extra vergoeding behalve het consult. Wel over "gegarandeerde verhoging van het aantal patiënten".
Ze hebben er vriendelijk voor bedankt, hun agenda zat al vol genoeg + ook nog eens de kans op discussie met collega's als je het ergens niet mee eens bent...

Ja maar maandag betalen ze je er tenminste voor.
Nu ook zulle. Maandag of één vd dagen nadien stop ik wat uren vroeger en schrijf ik die gewoon dan bij.

Das dan nog gelukkig het voordeel. Al maakt me dat eigenlijk niet zo heel veel uit.

Ik zit in de voedingssector en dat is al helemaal gene vetpot qua verloning. Heb een 10tal jaar geleden ook al een burnout gehad.
Van job veranderd , was het toch ook niet , me op den dop laten zetten en een cursus van een totaal andere sector via VDAB gevolgd.
Na 3 maanden stage was ik er met vlag en wimpel door maar uiteindelijk lag dat werk me toch ook niet helemaal.
Veel buitenlanders in die sector , taalbarrière , vreemde uren , wel weinig werkdruk.

Uiteindelijk heeft m'n eerste werkgever me kunnen overtuigen om terug bij hen te beginnen.
Veel gevarieerder werk ,beter betaald, deels bureauwerk , kan heel creatief bezig zijn maar uiteindelijk zie je dat het allemaal ene pot nat is.
Ons kent ons. En dan kan je nog zo goed je werk doen als je wil , uiteindelijk trek je toch aan het kortste eind hoor.
Ik ben helemaal gene gatlekker maar ik heb al dikwijls mogen ervaren dat je daarmee toch sneller en verder hogerop geraakt bij sommigen.
Het zou niet mogen maar in de praktijk is het toch de realiteit.

Ik ben er momenteel 44 maar ik ben al aan't aftellen naar m'n pensioen. Erg hé ?
En je kan wel zeggen van : verander dan van werk maar dat is het ook niet altijd. Ik heb thuis ook financiële verplichtigen.
M'n loon is redelijk cava. Ik maak zo'n beetje m'n eigen uren , neem verlof/recup wanneer ik wil.
Later beginnen of ne keer wat vroeger naar huis gaan is geen probleem. Ik werk 10km van thuis. Kan met de fiets gaan als het weer niet te slecht is. Enz....
Alleen die ouwbollige structuur staat me tegen.
Middenkader die zelf bonussen krijgen bij meer omzet terwijl een aanpassing in bijvoorbeeld een productieproces die jij hebt doorgevoerd hiervoor gezorgd heeft.
Als je dan zelf wat opslag vraagt krijg je te horen dat ze vastzitten aan loonbarema's die vaststaan in CAO's , enz...
't Is niet dat ik honderden €'s meer vraag hé. Nee , gewoon eens wat erkenning zou al veel zijn.

Terwijl ik weet dat er sommigen bij extra prestaties hun auto eens mogen voltanken met de bedrijfstankkaart.
Allemaal kleine dingen maar uiteindelijk geraak je daar door gefrustreerd.

Ach ja , mijne bompa zei vroeger , manneke begint iets op uw eigen. Uw eigen baas zijn , eigen wetten maken , enz...
Had ik maar geluisterd. 😐

Laatst bewerkt:
Elke huisarts kan worden aangesteld als controlearts hoor. Uw huisarts zal gewoon niet goed gezind geweest zijn dat zijn beslissing in twijfel werd getrokken.

Hopelijk moet het zover niet komen, want ik weet dat je daar eigenlijk wél graag werkt. Hopelijk zien ze het als een heel duidelijk signaal en komt er op korte tijd versterking!

Wat onderstaand betreft: wie jou DRINGEND zou moeten kunnen bereiken, heeft normaal ook het nummer van jouw vriendin, toch?
Die van mij zou ook uitvliegen en staat bij mij regelmatig op nachtmodus waarbij enkel de geselecteerde nummers doorkomen. Dat zijn dus mijn ouders, mijn zus en mijn ex. De rest kan volgens mij best wel 112 bellen ook in geval van nood.

Ik zag zo in de week een out of office passeren die werd afgesloten met "In geval van nood, bel 112. Als je een echte dringende vraag hebt, contacteer dan mijn collega X ..."

Lijkt me ook moeilijk voor een controle-arts om een correcte diagnose te doen.
Allee, uw huisarts kent uw dossier normaal toch beter om in te kunnen schatten of er tijd nodig is voor mentale rust dan iemand die u nog nooit gezien heeft.

Ken zelf 2 controle artsen.
Die mannen hebben al vanalles gezien als ik soms zo verhalen hoor :wtf: enorm veel agressie tegen zo'n artsen.

Die hebben ook wel bakken ervaring om te zien of iemand veinst of niet.

Mensen die om half 1 's nachts u whatsappen met de vraag of ge sleutelkes hebt van hun brievenbus.

Na 22u staat m'n app-geluid toch af dus ben er niet wakker van geworden.
Maar ik vraag mij af wat de gedachtegang is van zo een mensen. 🤦‍♂️🤣

Terug
Bovenaan