Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Zou ze dat niet gewoon toelaten omdat ze u ziet zitten? Of mag iedereen dat?
van de 5 mensne onder haar, mogen enkel 2 mensen het. Een andere mannelijke collega en ikzelf. De rest (vrouwen), mogen het niet/doet ze moeilijker over.
Essentieel in uw verhaal: is ze 19 jaar ouder of 19 jaar jonger dan u. :unsure:
19jr ouder :shutup: ....ze is 50 xD.
Jaja haar bloemeke is al meermaals geplukt. Sinds ze single is, vertelt ze mij ELKE keer ze met iemand aant daten is en wanneer ze seks heeft gehad met die dates. Op die 2jr dat ze single is, kan ik haar sekspartners niet meer op 2 handen tellen :crazy:.
En ik weet ook met wie ze het intern al heeft gedaan. De jongste persoon waarmee ze het gedaan heeft is 12jr jonger dan haar. En dan zitten we zo samen in één bureau "Ja amaai Gumball, vorige vrijdag met X (collega) afgesproken. Wijntje gedronken..en we zijn dan in bed beland. Ma how jong, dat is een Duracell konijntje in bed hoor. Die wist ni van ophouden" :wtf:

Haar partners zijn een mix tussen mensen uit haar privé omgeving, een collega en zelfs een single klant..

Op seksueel vlak is ze precies een student die er op los poept. En ze vertelt die verhalen dan altijd aan mij en een andere vrouwelijke collega (+-haar leeftijd). Achteraf zie ik die vrouwelijke collega dan en kijken we mekaar aan van "Alé...wa heeft ze nu weer uitgestoken.. :rolleyes: ". Die collega vindt ook dat ze haar rol als manager ondermijnt door al die verhalen zo uit de doeken te doen. Ze is precies meer een vriendin dan een manager.

Qua onprofessioneel gedrag kan dat wel tellen.

Wij hebben hier sinds een 10-tal maanden een knappe madam (in een ander departement) werken.
Nu is er een sales die iedere keer hij mij ziet over die madam begint te zeveren. Ik vind het ook geen misse, maar hou dat aub toch voor uzelf?

Qua onprofessioneel gedrag kan dat wel tellen.

Wij hebben hier sinds een 10-tal maanden een knappe madam (in een ander departement) werken.
Nu is er een sales die iedere keer hij mij ziet over die madam begint te zeveren. Ik vind het ook geen misse, maar hou dat aub toch voor uzelf?
Gohja, als je al niet meer over schone vrouwen moogt zeveren, zuurpruim!

Gohja, als je al niet meer over schone vrouwen moogt zeveren, zuurpruim!

Tja. Ik had het vorige week ook, werkbezoek bij vendor van klant. Zitten we daar met 15 man in vergadering, komt er een jongedame (projectleidster) iemand uit de meeting halen met wie ze zelf even een meeting had. Ging daar heel wat heen en weer "amai die heeft wat meer chance, hoho, haha".
Echt "erg" is dat allemaal niet maar pff, een hoop middle-aged mannen met schuimbekkende commentaren over een knappe jonge vrouwelijke collega... moet het echt?

Tja. Ik had het vorige week ook, werkbezoek bij vendor van klant. Zitten we daar met 15 man in vergadering, komt er een jongedame (projectleidster) iemand uit de meeting halen met wie ze zelf even een meeting had. Ging daar heel wat heen en weer "amai die heeft wat meer chance, hoho, haha".
Echt "erg" is dat allemaal niet maar pff, een hoop middle-aged mannen met schuimbekkende commentaren over een knappe jonge vrouwelijke collega... moet het echt?
Puberale stoerdoenerij à la "wij mannen onder elkaar" hé. Niets mis met een vrouwelijke collega mooi te vinden (net zoals vrouwen dat kunnen vinden van mannen), maar respect is toch wel belangrijk. Met een hoop venten van middelbare leeftijd achter haar rug beginnen geilen ... enfin. :unsure: Zijn vrouwen onder elkaar ook zo?

Woensdag een teamevenement, donderdag evaluatiegesprek, vrijdag teambuilding met gans het bedrijf...

Dat is iets teveel "HR" in een week om vlotjes te verteren. De week van het gelul.

In mijn ervaring spreken de vrouwen ook voornamelijk over andere vrouwen, veel minder over mannelijke collega's. Ook wat uiterlijke opmerkingen betreft, btw.

van de 5 mensne onder haar, mogen enkel 2 mensen het. Een andere mannelijke collega en ikzelf. De rest (vrouwen), mogen het niet/doet ze moeilijker over.

19jr ouder :shutup: ....ze is 50 xD.
Jaja haar bloemeke is al meermaals geplukt. Sinds ze single is, vertelt ze mij ELKE keer ze met iemand aant daten is en wanneer ze seks heeft gehad met die dates. Op die 2jr dat ze single is, kan ik haar sekspartners niet meer op 2 handen tellen :crazy:.
En ik weet ook met wie ze het intern al heeft gedaan. De jongste persoon waarmee ze het gedaan heeft is 12jr jonger dan haar. En dan zitten we zo samen in één bureau "Ja amaai Gumball, vorige vrijdag met X (collega) afgesproken. Wijntje gedronken..en we zijn dan in bed beland. Ma how jong, dat is een Duracell konijntje in bed hoor. Die wist ni van ophouden" :wtf:

Haar partners zijn een mix tussen mensen uit haar privé omgeving, een collega en zelfs een single klant..

Op seksueel vlak is ze precies een student die er op los poept. En ze vertelt die verhalen dan altijd aan mij en een andere vrouwelijke collega (+-haar leeftijd). Achteraf zie ik die vrouwelijke collega dan en kijken we mekaar aan van "Alé...wa heeft ze nu weer uitgestoken.. :rolleyes: ". Die collega vindt ook dat ze haar rol als manager ondermijnt door al die verhalen zo uit de doeken te doen. Ze is precies meer een vriendin dan een manager.
Dat noem ik eerder een jackpotsituatie.

Afstand bewaren maar complimentje geven, gevolgd door een goed getimed tussen de soep en patatten loonsverhogingsvoorstel.

"Het is beter om naar mooie vrouwen te kijken dan homo te zijn" zei Silvio Berlusconi.
Op momenten dat ik tips nodig heb over corruptie of over het ten gronde richten van een land, denk ik ook altijd eerst 'wat zou Silvio in mijn situatie doen'.

In het kader van normaal gedrag op de werkvloer heb ik dat minder.

Vrouwelijke manager (& single mom) die mij binnenkort moet beoordelen. Niks speciaals, want onze evaluaties worden niet gekoppeld aan targets..en het is niet dat we opslag krijgen dit jaar. Ze heeft maar 5 mensen onder haar hoede en ik ben de collega die het nauwst met haar samenwerkt
Belt mij "Seg Gumball..wat houden uw dagelijkse taken nu in? Is dat nog steeds hetzelfde als 2jr geleden? Want ik weet niet wat ik over u moet zeggen..het is nooit spannend bij u..ge werkt zoals het hoort, maar ik geef u al letterlijk elke keer een copy-paste van vorige evaluaties..dat gaat beginnen opvallen " :oink:

Meanwhile stuurt die soms om middernacht/1u 's ochtends berichten om het over haar privé te hebben. Onlangs stuurde ze mij zelfs een video vanop haar vakantie waarbij ze in bikini gewoon staat te dansen in het zwembad :shutup:. Beide type berichten negeer ik volledig... Is niet de eerste keer dat ze probeert te hitten. Op een personeelsfeest, net toen ik daar begon te werken zei ze in hare zatte (ik nuchter) "Amaai de Gumball is toch ne schone jongen eh".
Leeftijdsverschil = 19jr
ik = in een relatie.. Bedoel..wijf..respecteer da..

Edit: En ja, voor de mensen die al wegdromen bij dit verhaal.. ze is fysiek ni mis. Type vrouw dat veel sport, naar de zonnebank gaat, Louis Vuitton koopt ed. :crazy:
En mijn vriendin weet wat er gaande is met haar. Ze heeft ook weet van de video :)
19 jaar naar beneden of naar boven? Ik vrees het laatste.

Terug
Bovenaan