gumball4000
Well-known member
van de 5 mensne onder haar, mogen enkel 2 mensen het. Een andere mannelijke collega en ikzelf. De rest (vrouwen), mogen het niet/doet ze moeilijker over.Zou ze dat niet gewoon toelaten omdat ze u ziet zitten? Of mag iedereen dat?
19jr ouderEssentieel in uw verhaal: is ze 19 jaar ouder of 19 jaar jonger dan u.![]()
....ze is 50 xD.Jaja haar bloemeke is al meermaals geplukt. Sinds ze single is, vertelt ze mij ELKE keer ze met iemand aant daten is en wanneer ze seks heeft gehad met die dates. Op die 2jr dat ze single is, kan ik haar sekspartners niet meer op 2 handen tellen
.En ik weet ook met wie ze het intern al heeft gedaan. De jongste persoon waarmee ze het gedaan heeft is 12jr jonger dan haar. En dan zitten we zo samen in één bureau "Ja amaai Gumball, vorige vrijdag met X (collega) afgesproken. Wijntje gedronken..en we zijn dan in bed beland. Ma how jong, dat is een Duracell konijntje in bed hoor. Die wist ni van ophouden"

Haar partners zijn een mix tussen mensen uit haar privé omgeving, een collega en zelfs een single klant..
Op seksueel vlak is ze precies een student die er op los poept. En ze vertelt die verhalen dan altijd aan mij en een andere vrouwelijke collega (+-haar leeftijd). Achteraf zie ik die vrouwelijke collega dan en kijken we mekaar aan van "Alé...wa heeft ze nu weer uitgestoken..
". Die collega vindt ook dat ze haar rol als manager ondermijnt door al die verhalen zo uit de doeken te doen. Ze is precies meer een vriendin dan een manager.
"