Sloan
Banned
Ik heb begrip voor uw laatste zin hoor, maar ik wil dan ook even aan mezelf denken.Tja als je een reis hebt/had geboekt, kan je dit in de schaal werpen natuurlijk.
Maar dan bestaat de kans dat het interim bureau zal zeggen: Goed, dan vullen we onbetaald verlof (toegestane afwezigheid) in.
Wat je ook kan doen is: uw interim contract tekenen, en zorgen dat dit contract afloopt tot de laatste dag voor het bouwverlof. Dan kan je "stempelen" tijdens het bouwverlof. En dan nieuw contract laten ingaan 1e dag na het bouwverlof.
Anders was het geweest als je een contract had rechtsteeks bij de werkgever. Die konden u dan tijdens het bouwverlof "werkloos wegens collectieve sluiting" zetten.
Nu, ik begrijp het interim bureau ook wel: er is overal volk te kort, en natuurlijk zouden die liever hebben dat ge uw verlof opneemt samen met de anderen (wij ook hoor in ons bedrijf). En dat je dan niet 3 weken u aan de dop laat zetten, en daarna er nog es voor 3 weken tussen uit knijpt op een ander (druk) moment.
TA had ik zelf voorgesteld, maar ze kwamen af met de eerlijkheid kaart. Ik heb sowieso nog maar 10 dagen staan.
Ik zit ook wat met het gevoel van; als jullie mij beu zijn na het bouwverlof lig ik evengoed buiten.. En ik moet nu al overtime presteren omdat mijn leidinggevende aan de drank zit en een week op straf zit omdat hij positief heeft geblazen deze week.
Enfin bon, we gaan het zien.
Kunnen ze dat inzetten zonder mijn goedkeuring? Ik krijg telkens een weekcontract