Voordeel van een JPV: snelle, correcte antwoordenBij mijn weten geen uitzondering mogelijk.
Andere zaken: in bijberoep activiteit uitoefenen, vrijwilligerswerk,...
Nadeel van een JPV: correcte antwoorden die je liever anders had gezien
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voordeel van een JPV: snelle, correcte antwoordenBij mijn weten geen uitzondering mogelijk.
Andere zaken: in bijberoep activiteit uitoefenen, vrijwilligerswerk,...
Thanks! Weet je toevallig ook of toch parttime werken een deftig verschil kan maken qua vakantiedagen, belastingen volgend jaar, andere dingen waar ik niet direct aan denk?Nee, enkel een aanvullende deeltijdse job
Hangt teveel af van je vroegere loon, het moment in het jaar dat je verandert en arbeidssituatie (arbeider/bediende)Thanks! Weet je toevallig ook of toch parttime werken een deftig verschil kan maken qua vakantiedagen, belastingen volgend jaar, andere dingen waar ik niet direct aan denk?
Voordeel van een JPV: snelle, correcte antwoorden
Nadeel van een JPV: correcte antwoorden die je liever anders had gezien

Toch eens beginnen 10% commissieloon te eisenIk heb door een correct JPV antwoord toch al dikke 2k extra op de bankrekening.![]()

Een echte sos zou nog 10% opleggen!Toch eens beginnen 10% commissieloon te eisen![]()
10% op (zoals sossen het willen) gratis, tuurlijkEen echte sos zou nog 10% opleggen!
Touchee10% op (zoals sossen het willen) gratis, tuurlijk
Diploma = diploma, daar zijn vooropgestelde competenties, vereisten, etc. aan gekoppeld en dat telt. Je hoeft niet op je CV te zetten of dit in avond-, afstands- of dagonderwijs was. Zet bij je opleidingen gewoon de master, de onderwijsinstelling en begin- en eindjaar.Ik heb een klein vraagje: wordt tijdens een sollicitatieprocedure een masterdiploma in avondonderwijs als een 'lager' diploma gepercipieerd dan een masterdiploma behaald in dagonderwijs (eg. een diploma HW accounting aan KUL)? Ik besef dat andere zaken zoals werkervaring ook een rol zullen spelen, maar het gaat mij louter om het diploma an sich.
Alvast bedankt voor jullie mening
Dezelfde ervaring als @Lospeed .Ik heb een klein vraagje: wordt tijdens een sollicitatieprocedure een masterdiploma in avondonderwijs als een 'lager' diploma gepercipieerd dan een masterdiploma behaald in dagonderwijs (eg. een diploma HW accounting aan KUL)? Ik besef dat andere zaken zoals werkervaring ook een rol zullen spelen, maar het gaat mij louter om het diploma an sich.
Alvast bedankt voor jullie mening
Om u een idee te gevenIk mag do & vr proefdraaien bij een bedrijf (Vroege ploeg 6-14u), pc 111.01
Nu gewoon ter info, hoeveel gaat er af van het Bruto?
Iemand een idee?
Geen tijdskrediet ontvangen, wel de aanmoedigingspreien.Beide premies ontvangen? Dan zal niemand een annulatie aangevraagd hebben of is er iets misgelopen bij verwerking.
Contact opnemen met de RVA en de dienst aanmoedigingspremies indien je bewijs hebt van annulatie, anders moet je hopen dat ze van goede wil zijn indien je vrouw ziekteuitkeringen kreeg