Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook maar weer een ploeg gemaakt. Hopelijk dit jaar geen fietsstunten en dergelijke waardoor ik maand of 2-3 aan mijn zetel gekluist ben en bijgevolg weer die FPL totaal vergeet.

Voor het eerst eens een speler van Chelsea in mijn team, had eerst ook nog eentje van tottenham maar die is er al uit gebonjoured.

Ik doe ook mee. Team: Fini, vidi, vici.

Ik krijg Halland absoluut niet in een team dus die het voorlopig met Isak/Watkins voorin van de duurdere opties. Middenveld toppers voorlopig Saka, Palmer en Foden.

Maar wellicht verander ik nog 7x vandaag.

Ik heb ook nog veranderd vandaag en kan niet uitsluiten dat ik nog verander.. Solanke en Salah eruit geknikkerd voor een beter middenveld

Heb nu wel Haaland en nog steeds een acceptabel middenveld, zoals geen Palmer maar wel Nkunku. En plots wel Trent en geen Gvardiol.

Wat is dat puzzelen toch leuk. :D

Ben eens benieuwd hoe dit lukt. Vorig jaar een team gemaakt maar dan snel laten lopen door geboorte van ons 2e kindje. Zo hard volg ik de PL eigenlijk niet dus het is wel wat "afkijken" bij de meest genomen spelerslijst voor de koopjes.

Laatst bewerkt:
Waar kijken jullie de PL trouwens?

Ik had Orange waar je 11 euro per maand betaalde voor JPL en gratis kon kijken naar de 3 DAZN zenders voor La Liga, Serie A en Bundesliga, maar dit laatste is nu weggevallen. Ik had verder ook een NBA League Pass. PL kon ik dus nergens legaal kijken.

Ik twijfel er serieus over om het dure DAZN abonnement (35 euro/maand) te nemen voor alle voetbal (voormelde + PL en CL), F1 en NBA. Iemand die dit heeft? Zo ja, is het de moeite (ook wat betreft aantal NBA matchen, zeker in de POs) en qua kwaliteit/betrouwbaarheid? Zijn het dan alle CL matchen? Dit laatste zou ik ook een groot pluspunt vinden.

Ik ga ook eens meedoen aan FPL.

Wat liggen puzzelen want wou eigenlijk wel absoluut Haaland erin ondanks zijn hoge kost. Toch een garantie op punten lijkt me. Palmer wou ik eigenlijk ook, maar dan begon het wat lastig te worden. Ben dan maar voor de goedkopere Nkunku gegaan.

Ik ben uiteindelijk ook voor Haaland gezwicht, met het idee dat het makkelijker is om achteraf hem te dumpen dan om heel mijn team te moeten transferren om hem toch mogelijk te maken. Nu, met dat je nu 5 ipv 2 transfers kan opsparen, heb je sowieso een stuk meer experimenteerruimte.

Eerst een match of drie zien hoe de ploegen het doen en of spelers als Nkunku hun potentieel kunnen waarmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan