Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft nog maar één monument gewonnen ehWVA bevestigt wat na vorig jaar al duidelijk moge zijn: Hij is gewoonweg de beste allrounder van de afgelopen 50 jaar.
(Wie anders heeft in die periode immers zowel een vlakke ITT als massasprints in de Tour, naast monumenten en klassiekers,... gewonnen)
![]()
Cancellara ok geen massa sprint maar wel nog steeds beter, kan nog veranderen toekomst gericht maar vrees ervoorWVA bevestigt wat na vorig jaar al duidelijk moge zijn: Hij is gewoonweg de beste allrounder van de afgelopen 50 jaar.
(Wie anders heeft in die periode immers zowel een vlakke ITT als massasprints in de Tour, naast monumenten en klassiekers,... gewonnen)
![]()
Bedoel je dat Cancellara beter is dan Wout en dat je vreest dat Wout nooit beter zal worden dan hem?Cancellara ok geen massa sprint maar wel nog steeds beter, kan nog veranderen toekomst gericht maar vrees ervoor
Inderdaad, WVA wel een "laatbloeier" op de weg, maar zo een palmares van Boonen, Valverde of Cancellara gaat hij/MVDP niet snel evenarenCancellara ok geen massa sprint maar wel nog steeds beter, kan nog veranderen toekomst gericht maar vrees ervoor
ieder decennium heeft zijn toppers en dat van toen kan je niet vergelijken met nu uiteraardBedoel je dat Cancellara beter is dan Wout en dat je vreest dat Wout nooit beter zal worden dan hem?
Als ik eerlijk ben puur op palmares is Cancellara momenteel nog beter. Maar op klasse zet ik Wout echt wel al hoger.
Ik zie zijn palmares aan monumenten en prestigieuze wedstrijden ook enkel maar stijgen. En vergeet niet dat de concurrentie nu ook beter is dan in de tijd van Fabian.
Nee, ze hebben daarin nooit ambities uitgesproken, dat klopt.? Hebben ze ook nooit gedaan, was ook nooit het plan en dat dacht toch niemand dat Alpecin hier voor groen kwam?
Mohoric gaf van bij de start al aan dat morgen een doel isNet even de volledige uitslag overlopen, mohoric en asgreen hebben bewust laten lopen vandaag vermoed ik….
Cabine voor radio zou voorlopig nog gratis zijnSven Nys en Christophe Vandegoor mogen voor Radio 1 blijkbaar wel nog commentaar geven vanuit een cabine aan de aankomst.
Cabine voor radio zou voorlopig nog gratis zijn
Different times natuurlijk. Vlaanderen was toen Boonen/Cancellara terein. Vandaag de dag zegt de Tour winnaar, "dat moet ik ook kunnen" en Alaphilippe doet eens een poging... dat had je niet 10 jaar geleden.Inderdaad, WVA wel een "laatbloeier" op de weg, maar zo een palmares van Boonen, Valverde of Cancellara gaat hij/MVDP niet snel evenaren
Stel je voor dat Vingegaard nipt mee de top over kan... ik denk niet Yates daar niet zo meerijden.Knappe overwinning! Zo zie ik hem wel graag bezig.
Tegelijkertijd een prima voorbeeld waarom het zo stom is om met Roglic én Vingegaard én Van Aert naar de Tour te gaan. Logischer zou zijn geweest om met drie naar de meet te rijden.
Zonder VA rijden ze gewoon in peloton naar de meet. Als VA wacht op Vingegaard en Yates pakt het peloton ze ook terug hoor. Ze komen op 2s van VA boven, Roglic en de INEOS mannen en Pogacar op een paar seconde verder. Het is omdat iedereen boven op zijn adem trapt dat VA daar de grote seconden kan pakken. Geen idee hoe ze met 3 naar de meet zouden kunnen rijden.Knappe overwinning! Zo zie ik hem wel graag bezig.
Tegelijkertijd een prima voorbeeld waarom het zo stom is om met Roglic én Vingegaard én Van Aert naar de Tour te gaan. Logischer zou zijn geweest om met drie naar de meet te rijden.