Sterven door het virus misschien?Tegen welk risico? Van hartfalen..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterven door het virus misschien?Tegen welk risico? Van hartfalen..
De WHO is er toch juist om er voor te zorgen dat landen samen werken om epidemieën te bestrijden dus ik snap niet goed hoe je dit een goede zaak kunt vinden. Het zal wel vooral om geld draaien aangezien de VS 16% van de totale bijdrage levert van alle landen.WHO is een grijze zone. Zeker na de vaccinatie waanzin met COVID.
Uit klimaatakkoord stappen is goede zaak. Groene lobby om enkel de gewone mens te treffen.
Cuba heb ik geen mening over daar ik hun beleid niet weet.
Je vergeet de migratiestroom te stoppen en importaksen te heffen om binnenlandse markt te beschermen.

OkéTegen welk risico? Van hartfalen..

Blijkbaar niet (allemaal).Zou het misschien kunnen zijn omdat ze bv. Joe Biden volgden onder @potus en dat account is nu dus Trump geworden? Idem met @vp.
Rusland waarschuwt Trump om van het Panamakanaal af te blijven
“We nemen het Panamakanaal terug”, verkondigde de nieuwe Amerikaanse president Donald Trump maandag bij zijn inauguratie. Moskou had dinsdag op zijn beurt een boodschap voor Trump: denk er niet aan.
Trump heeft herhaaldelijk gedreigd de kritieke maritieme handelsroute, die de VS in 1977 aan Panama overdroeg, weer in handen te nemen. Hij noemde het kanaal “vitaal” voor de Amerikaanse belangen en weigerde uit te sluiten dat hij militair geweld zou gebruiken om zijn doel te bereiken. Maar het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken zei dinsdag dat het Panamakanaal legaal toebehoort aan Panama en waarschuwde de VS tegen pogingen om het terug te nemen, hetzij door militaire of economische dwang.
“We verwachten dat tijdens de besprekingen over het kanaal, tussen de huidige leiders van Panama en president Trump, de partijen het huidige internationale wettelijke regime van deze belangrijke waterweg zullen respecteren”, zei Alexander Shchetinin, directeur van de Latijns-Amerikaanse afdeling van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken.
“Rusland bevestigt zijn verplichtingen om de permanente neutraliteit van het Panamakanaal te handhaven en pleit ervoor om deze internationale doorgangswaterweg veilig en open te houden", zei Shchetinin. Hij benadrukte dat de VS "niet het recht heeft om zich te mengen in de interne aangelegenheden van Panama”.
Vraag jij nu echt wat de Hitlergroet betekent?

Ik ga stilaan een nickchange aanvragen na ongeveer 23 jaar hier op het forum. Het had niks met die dwaas te maken.
De connotatie begint wat té erg te worden.
Het is ook vooral een achterhaalde discussie. Miljoenen mensen zijn gevaccineerd ondertussen, zien we een epidemie van hartfalen ofzo? Ook weer zoiets dat enkel nog speelt in de hoofden van wat fanatici.4 jaar na datum moeten we weer de discussie voeren dat het virus gevaarlijker is dan het vaccin...![]()
Waarom die groepen dat doen is duidelijk. Maar voor zo ver ik kan volgen is Musk geen neonazi of fascist, toch? Dus dan.blijft de vraag voor mij openKan je even elke neo-nazi en -fascist ter wereld informeren dat hun gebaar niets meer waard is aub?
Waarom die groepen dat doen is duidelijk. Maar voor zo ver ik kan volgen is Musk geen neonazi of fascist, toch? Dus dan.blijft de vraag voor mij open
Gratie vr de kapitool bestormers heb ik al afgekeurd. Dat keur ik niet goed.Hoe bedoel je?
En wat vind je van de gratie voor al 6 januari mannen?
Het is ook de organisatie die China geholpen heeft om de uitbraak van covid in het begin te maskeren voor de buitenwereld. Trump neemt het hen kwalijk dat de VS er de grootste donateur van zijn maar dat, als het er echt op aan kwam, ze Chinese belangen behartigd hebben en niet de gezondheid van de wereldbevolking (of in zijn hoofd waarschijnlijk de VS belangen)De WHO is er toch juist om er voor te zorgen dat landen samen werken om epidemieën te bestrijden dus ik snap niet goed hoe je dit een goede zaak kunt vinden. Het zal wel vooral om geld draaien aangezien de VS 16% van de totale bijdrage levert van alle landen.
Iemand die AfD, Farage, Trump, etc zit te sponsoren zit wel degelijk in dat kamp. Hell, het eerste dat ze gedaan hebben is honderden neo-nazi aanhangers loslaten.
Tegen welk risico? Van hartfalen..

Tuurlijk niet. Als de mainstream zegt spring, hoe je niet te springen..Nee, het instorten van de gezondheidszorg.
klimaatwaanzin?En wat ik bedoel heb ik geschreven over de klimaatwaanzin.
Tuurlijk niet. Als de mainstream zegt spring, hoe je niet te springen..
Vermoeiend bezig man. Zet je schermen eens een week af zodat je die bagger die ze je voorschotelen niet binnentrekt. Dat zal je goed doen.Tuurlijk niet. Als de mainstream zegt spring, hoe je niet te springen..