Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Yeah, stop living in the past"!Waarom zou hij een Hiltergroet doen? Hitler is al jaren dood. Dus ik vind het ook wel een vermoeiende discussie

Op dezelfde manier als m'n van het woke gedoe afraakt waar de slinger te ver doorsloeg, met een bruuske ommekeer. Want het is blijkbaar moeilijk om middle grounds te vinden vandaagAmerikaanse accounts openen vandaag hun facebook en liken en volgen automatisch Trump en Vance. Als ze het al zo onsubtiel aanpakken vanaf dag 1, hoe kapot gemanipuleerd gaat de sociale media niet worden de komende jaren. Hoe gaan we daar ooit nog uitgeraken.
. Links en rechts zitten elkaar constant in de haren. Er is veel te veel polarisatie langs BEIDE kanten, en dan krijg je nu eenmaal dit.WHO is een grijze zone. Zeker na de vaccinatie waanzin met COVID.Dus enkele zaken die jij als "goed beleid" beschouwt:
* Uit de WHO stappen
* uit het klimaatakkoord van Parijs stappen
* Cuba terug op de terrorismelijst
Ik ben oprecht benieuwd wat jij als niet-US burger hier positief aan vindt.
Ahja dan telt dat symbool niet meer, klopt. Stom van ons.
"Yeah, stop living in the past"!![]()
Want tegen climate change moet niets gedaan worden? Drill drill drill?Uit klimaatakkoord stappen is goede zaak. Groene lobby om enkel de gewone mens te treffen.
Kan je even elke neo-nazi en -fascist ter wereld informeren dat hun gebaar niets meer waard is aub?Waarom zou hij een Hiltergroet doen? Hitler is al jaren dood. Dus ik vind het ook wel een vermoeiende discussie
Ik denk dat mijn vragen vrij duidelijk zijnVraag jij nu echt wat de Hitlergroet betekent?
Ja zeg, wat een waanzin dat ze ons uit die pandemie hebben gekregen. Met hun stoute vaccins die zo goed werken!WHO is een grijze zone. Zeker na de vaccinatie waanzin met COVID.
Uit klimaatakkoord stappen is goede zaak. Groene lobby om enkel de gewone mens te treffen.
Cuba heb ik geen mening over daar ik hun beleid niet weet.
Je vergeet de migratiestroom te stoppen en importaksen te heffen om binnenlandse markt te beschermen.
Diezelfde crisis waar Trump volledig door de mand viel.Ja zeg, wat een waanzin dat ze ons uit die pandemie hebben gekregen. Met hun stoute vaccins die zo goed werken!

Zou het misschien kunnen zijn omdat ze bv. Joe Biden volgden onder @potus en dat account is nu dus Trump geworden? Idem met @vp.Amerikaanse accounts openen vandaag hun facebook en liken en volgen automatisch Trump en Vance. Als ze het al zo onsubtiel aanpakken vanaf dag 1, hoe kapot gemanipuleerd gaat de sociale media niet worden de komende jaren. Hoe gaan we daar ooit nog uitgeraken.
Vaccinaties waren nodig.WHO is een grijze zone. Zeker na de vaccinatie waanzin met COVID.
Uit klimaatakkoord stappen is goede zaak. Groene lobby om enkel de gewone mens te treffen.
Je vergeet de migratiestroom te stoppen en importaksen te heffen om binnenlandse markt te beschermen.
Tegen welk risico? Van hartfalen..Ja zeg, wat een waanzin dat ze ons uit die pandemie hebben gekregen. Met hun stoute vaccins die zo goed werken!
WHO is allesbehalve grijs, het vermoeilijkt de zaken enorm als er bv ooit een nieuwe epidemie uitbreekt. Maar gezien de woorden "vaccinatie waanzin" veronderstel ik niet dat je hier neutraal naar kijkt ? Health care is sowieso in de US al een dingetje, ik snap die beslissing echt niet goed. Deze maatregel gaat de arme simpele amerikaan echt niet helpen hoor.WHO is een grijze zone. Zeker na de vaccinatie waanzin met COVID.
Natuurrampen staan los van klimaat akkoord natuurlijk.Vaccinaties waren nodig.
Ah dus er zijn geen kosten verbonden aan natuurrampen in de VS?
De importtaksen kwetst alleen maar de gewone mens, dit is al aangehaald door talloze economen.
Hoe bedoel je?Natuurrampen staan los van klimaat akkoord natuurlijk.