Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben de eerste om kritiek te geven op Tedesco, zijn opstelling is vaak ruk en zijn wissels zijn dat evenzeer, maar hier hebben we gewoon immens veel pech gehad imo.
Zo gaan we niet beginnen he Stunnie!Deze wedstrijd draaide toch gewoon om efficiëntie en pech?
Ik tel 4 ballen die altijd binnen moeten (Trossard, 2x Lukaku en Bakayoko) en 2 afgekeurde doelpunten.
Daartegenover een goal na een dikke individuele fout van ons en nog 1 heel knappe kans die Casteels goed pakt maar zeker geen wondersave was.
Met wat meer geluk winnen we hier met 3/4/5 - 1.
Ik ben de eerste om kritiek te geven op Tedesco, zijn opstelling is vaak ruk en zijn wissels zijn dat evenzeer, maar hier hebben we gewoon immens veel pech gehad imo.
Een complete kut tegenstander en we hadden 7-8 goede minuten er tegen kunnen klaarspelen. Sorry maar dat is geen pech, dat is onkunde. Pech dat ons individueel talent geen Deus Ex Machina kon spelen, wat nodig was omdat het slecht gemanaged was van begin tot eind.Deze wedstrijd draaide toch gewoon om efficiëntie en pech?
Ik tel 4 ballen die altijd binnen moeten (Trossard, 2x Lukaku en Bakayoko) en 2 afgekeurde doelpunten.
Daartegenover een goal na een dikke individuele fout van ons en nog 1 heel knappe kans die Casteels goed pakt maar zeker geen wondersave was.
Met wat meer geluk winnen we hier met 3/4/5 - 1.
Onder Tedesco hebben ze 1 goede helft gespeeld op Duitsland. 2de helft gaven ze het daar ook nog bijna weg. Voor de rest is er toch geen enkele goede match bij geweest in de campagne of oefenmatchen?WK afgelopen winter was ook zuiver pech zeker? Chronische pech bestaat niet, spelen als een amateurploegje wel.
VRT zou beter een aflevering van FC De Kampioenen spelen nu.
Een complete kut tegenstander en we hadden 7-8 goede minuten er tegen kunnen klaarspelen. Sorry maar dat is geen pech, dat is onkunde.
Heerlijke tijd was dat.Aangezien onze volgende match tegen Roemenië is stel ik voor om bobke van onder het stof te halen
WTF?!?Doku daar moet je toch echt vanaf mijns inziens… dat is kop in de grond en dribbelen voor eigen succes, niks overzicht of samenspel… flaterke hier, slechte pass daar, mislukte dribbel ginder… en ondertussen de zichtbare frustratie bij de De Bruine en co… dat is een sluipend vergif in de groep.
Snap helemaal niet waarom die in Belgie zo werd opgehemeld als potentiele ster van het toernooi, stond in zowat elk “flop-elftal” dit jaar in de PL… in UK weten ze al wel hoe de vork in de steel zit met Doku na hem een jaar bezig te zien.
De 0-2 in Zweden. De 2-3 in Oostenrijk. Tegen de kleintjes ook, maar dat zullen we niet tellen.Onder Tedesco hebben ze 1 goede helft gespeeld op Duitsland. 2de helft gaven ze het daar ook nog bijna weg. Voor de rest is er toch geen enkele goede match bij geweest in de campagne of oefenmatchen?
Die kansen missen is 1 ding, dat kan nu eenmaal gebeuren. Wat veel zorgwekkender is:
- Opbouw van achter uit: veel te traag, constant lateraal en korte passen die nergens toe leiden.