Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IdemBen er al lang klaar mee.
Zit hier met mijn zoon van 5 nu al 2 goals te vieren en telkens moet je zeggen dat de goal niet telt. Daar kijkt geen kat meer naar binnen 10 jaar.
dat kinderlijk enthousiasme, geweldig.Want Doku ging vanop de bank scoren?Bizar dat KDB het overzicht verliest en niet afspeelt in de toegevoegde tijd op lukaku of Doku
Argentinië verloor ook zijn openingsmatch in Qatar

Zware tegenstander voor de Duivels dit Roemenie.De match gekeken net in Boekarest hier op groot scherm. Beter mijn shirt van Belgie weggooien sffs en eentje van Roemenie kopen…
Man man, trieste boel.
Nou, als Trossard een beetje normaal doet scoren we daar toch uit in de eerste helftTedesco stond voor hoog druk zetten. Daar heb ik 0,0 van gezien vandaag.
niet vergeten dat de ref een vrije trap geeft aan Slovakije nadat een Slovaak de bal wegslaatHoezo?
Het is een overtreding indien een speler:
• opzettelijk de bal raakt met de hand/arm, bijvoorbeeld door de beweging van
de hand/arm naar de bal
• de bal raakt met de hand/arm wanneer deze zijn lichaam onnatuurlijk groter
maakt. Een speler wordt aanzien als zijn lichaam onnatuurlijk groter gemaakt
te hebben wanneer de positie van zijn hand/arm geen gevolg is van of niet te
rechtvaardigen valt door een lichaamsbeweging voor die bepaalde situatie.
Door zijn hand/arm in zo’n positie te houden, neemt de speler het risico dat
zijn hand/arm geraakt wordt door de bal en hij hiervoor bestraft wordt
Dus de VAR noemt dit opzettelijk of een onnatuurlijke houding?![]()
Zijn de spelregels niet zo dat aanvaller die hands maakt gewoon hands is?Van jou vooral..
Aangezien hij niet zelf scoort is het enkel hands hier als hij het opzettelijk doet of als zijn lichaam onnatuurlijk groter maakt..
Dit is gewoon een fout van de VAR
Bal week af op een verdediger waardoor Dubravka paktBizar dat KDB het overzicht verliest en niet afspeelt in de toegevoegde tijd op lukaku of Doku
Nope. Zie hierbovenZijn de spelregels niet zo dat aanvaller die hands maakt gewoon hands is?