Tedesco: "het enige wat niet perfect was, waren de gemiste kansen". Oh boy.
Bondscoach Roberto Martinez na nederlaag tegen Marokko: “Er loopt niets mis bij eerste goal, we verdedigen al zes jaar zo”
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tedesco: "het enige wat niet perfect was, waren de gemiste kansen". Oh boy.
Bondscoach Roberto Martinez na nederlaag tegen Marokko: “Er loopt niets mis bij eerste goal, we verdedigen al zes jaar zo”
Niet eens de beste van zijn generatie laat staan ooit.Eden het beste dat dit kleine voetballandje ooit heeft voortgebracht, maar op dit forum/9lives nooit naar waarde geschat.
Volledig mee eens. Op basis waarop Hazard zulke lyrische lofdichten verdient heb ik nooit begrepen, zeker niet bij de nationale ploeg. Er zijn mensen die de match tegen Brazilië als een ultieme prestatie beschouwen maar daar leverde bij 0 goals en 0 assists. Het viel al met al reuze mee hoe beslissend hij voor de Belgische ploeg was.Niet eens de beste van zijn generatie laat staan ooit.
Puur kwa intrinsiek talent? Dat misschien wel, maar kwa uiteindelijk rendement en zéker voor de nationale ploeg? Nee, echt niet.
Voor mij was zijn match tegen Hongarije zijn ultieme prestatie. Zelden een speler zo goed weten te spelen als hij die dag.Volledig mee eens. Op basis waarop Hazard zulke lyrische lofdichten verdient heb ik nooit begrepen, zeker niet bij de nationale ploeg. Er zijn mensen die de match tegen Brazilië als een ultieme prestatie beschouwen maar daar leverde bij 0 goals en 0 assists. Het viel al met al reuze mee hoe beslissend hij voor de Belgische ploeg was.
Dat kan maar Hongarije is nu precies het voorbeeld van een krokettenploeg. Uiteindelijk worden topspelers beoordeeld op prestaties in topmatches. Hazard heeft voor België nooit een topmatch beslist in goals of assists.Voor mij was zijn match tegen Hongarije zijn ultieme prestatie. Zelden een speler zo goed weten te spelen als hij die dag.
De gemiste kansen konden beter, inderdaadTedesco: "het enige wat niet perfect was, waren de gemiste kansen". Oh boy.
Zalige matchen gezien van Hazard bij ChelseaMensen die zich om één of andere reden geërgerd hebben aan een superspeler als Hazard, hebben duidelijk de verkeerde sport gekozen om te volgen. Als ge graag lopers ziet, kijk dan atletiek ofzo![]()
Pure scorebordjournalistiek. Prime Hazard was een van de beste spelers van zijn generatie, en al zeker van dit land. Veel belangerijker dan enkel zijn doelpunten en assists.Dat kan maar Hongarije is nu precies het voorbeeld van een krokettenploeg. Uiteindelijk worden topspelers beoordeeld op prestaties in topmatches. Hazard heeft voor België nooit een topmatch beslist in goals of assists.
Top bij Chelsea maar bij België was het gewoon niet zoveel. Accepteer dat nu toch.Pure scorebordjournalistiek. Prime Hazard was een van de beste spelers van zijn generatie, en al zeker van dit land. Veel belangerijker dan enkel zijn doelpunten en assists.
Dat hij bij de Rode Duivels niet zo vaak tot het niveau van bij Chelsea kwam klopt wel, maar hij blijft wel een van de belangrijkste spelers van die gouden generatie. Gewoon al het feit dat die vaak twee tot drie tegenstanders aan de praat hield was van goudwaarde. De ruimte die hij maakte ook.Top bij Chelsea maar bij België was het gewoon niet zoveel. Accepteer dat nu toch.
Ik accepteer enkel feiten, geen lulkoek.Top bij Chelsea maar bij België was het gewoon niet zoveel. Accepteer dat nu toch.
Je zou niet liever een Robben hebben?Ik accepteer enkel feiten, geen lulkoek.
Zelfde verhaal als met Lukaku. Vertel me dat je niet weet waarover je praat, zonder te vertellen dat je niet weet waarover je praat. Hazard was enorm belangrijk voor de Rode Duivels, ook los van de goals en assists. België met of zonder prime Hazard, dat was een België dat wel of niet meedeed voor de prijzen. Zonder Hazard verlies je die match tegen Brazilië kansloos.
Buiten Mbappé is er geen enkele speler op dit toernooi die ik zou ruilen met prime Hazard.
NopeIk denk dat de meeste mensen toch liever een beslissende Bellingham in hun team hebben dan een immer dreigende maar zelden beslissende Hazard.
Nee Belgen niet nee.
Fantastische speler, maar neen. Net omdat Hazard meer was dan een winger.Je zou niet liever een Robben hebben?
Smaken verschillen.Fantastische speler, maar neen. Net omdat Hazard meer was dan een winger.
Hazard zijn nalatenschap is bezoedeld door zijn rampjaren bij Real, te verklaren deels door zijn blessure, deels door zijn (gebrek aan) werkethos. Met de mentaliteit van Ronaldo zou hij enkele Gouden Ballen in zijn prijzenkast staan hebben, maar het is net zijn je m'en foutisme waarom ik hem zo'n geweldige speler vond. Puur spelplezier, daarvoor kijk je voetbal.
Dat is zeker. Maar scorebordjournalistiek is geen kwestie van smaak, maar van gebrekkig inzicht in het spelletje.Smaken verschillen.
Jij weet wie de uitvinder is van het woord scorebordjournalistiek?Dat is zeker. Maar scorebordjournalistiek is geen kwestie van smaak, maar van gebrekkig inzicht in het spelletje.