Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar ben ik het mee eens. Laten we verder maar weer on-topic gaan. Al die haat naar elkaar schiet ook niet op.Ben het met je eens dat er nog steeds mensen zijn die Lukaku niet op waarde schatten. Helaas komt dat door een bepaalde politieke- of clubbril. Hij geeft niet altijd de beste interviews (Calimero-houding) en sommige mensen kunnen daar wat moeilijker mee om gaan. Het zijn ook vaak de mensen die je alleen maar hoort wanneer ze een steek kunnen uitdelen, maar voor de rest nooit te zien zijn in het voetbalgedeelte. Als ze al voetbal volgen.
Hazard was heel dat WK toch inderdaad weergaloos? Zoals Dembele een metronoom met de bal aan de voet. Kon voor rust en voor acties zorgen met de voetjes. De meest bepalende prestaties van een Rode Duivel die we al hebben gezien denk ik.Het is een groot tornooi en Bart Goor is opnieuw paraat om wat uitlokkende uitspraken te doen. Mooi zo.
Alles negeren wat leden posten over waarom Hazard wel belangrijk was voor de nationale ploeg. Zich belachelijk maken door godbetert de wedstrijd tegen Brazilië te gebruiken als voorbeeld van Hazard's vermeende matigheid, een wedstrijd waarna vriend en vijand lyrisch was over zijn prestaties. Belachelijkheden als enkel op goals en assists focusen om de waarde van een speler te bepalen.
En de nieuwste: zaken verzinnen; want wie hier zet Hazard in datzelfde rijtje als Messi en Ronaldo? Juist ja: niemand. Ook niemand hyped 'enkel Hazard'. Er wordt hier letterlijk nog gezegd dat Lukaku waarschijnlijk de belangrijkste van die generatie was/is.
Jouw posts zijn gênant Bart. Opnieuw: het was lang niet altijd even goed bij Hazard, en zeker niet bij de Rode Duivels. Maar doen alsof dat geen sterspeler was die op zijn hoogtepunt praktisch elke ploeg beter zou maken is je reinste onzin. En als je dan de match tegen Brazilië gebruikt om je punt te duiden verraad je al helemaal dat je ofwel aan het trollen bent ofwel niets van voetbal kent.
Real Madrid heeft daar quasi heel zijn carrière achter gezeten en heeft daar stevig geld voor betaald. Dat is ook een 'krokettenploeg' zeker, met al hun Champions Leagues?
Gewoon negeren zou ik zeggen, en inderdaad praten over de huidige Duivels en de overige wedstrijden in deze poule.
3 keer zou dat zijn als je Kroatië meerekent lijkt me.Morgen vertrekken richting Keulen voor een citytripje met daaraan gekoppeld "de belangrijkste bijzaak van de wereld"
Ben tevreden dat de match om 21.00 uur is, tijd voor een mooie build-up naar de match op zaterdag. Wel geen idee wat ik moet verwachten van de Roemeense supporters om mee een pintje te drinken. Hoogdag naar verbroedering was toch de match in 16 tegen Ierland maar zo gek zal het wel neit zijn. Het zal (naar Belgische normen) ook wel knallen zijn in het stadion. Nu maar hopen dat ze weer geen twee megakansen verprutsen in de eerste vijf minuten om dan weer het deksel op de neus te krijgen. Dat scenario wil ik toch geen twee keer meemaken.
Afhankelijk waar we eindigen, maar als we derde worden spelen we zondag 30 juni (kunnen de 2 tijden nog worden), tweede op maandag 1 juli 18u en eerste dinsdag 2 juli 18u . Of niet meer natuurlijkNu zaterdag is match 2 en volgende week woensdag match 3. Is er al bekend wanneer de volgende match gespeeld wordt?

Vol voor plaats 3 dus. Een zondag altijd leuker.Afhankelijk waar we eindigen, maar als we derde worden spelen we zondag 30 juni (kunnen de 2 tijden nog worden), tweede op maandag 1 juli 18u en eerste dinsdag 2 juli 18u . Of niet meer natuurlijk![]()
Op die alte markt kunde alvast rustig iets drinkenMorgen vertrekken richting Keulen voor een citytripje met daaraan gekoppeld "de belangrijkste bijzaak van de wereld"
Ben tevreden dat de match om 21.00 uur is, tijd voor een mooie build-up naar de match op zaterdag. Wel geen idee wat ik moet verwachten van de Roemeense supporters om mee een pintje te drinken. Hoogdag naar verbroedering was toch de match in 16 tegen Ierland maar zo gek zal het wel neit zijn. Het zal (naar Belgische normen) ook wel knallen zijn in het stadion. Nu maar hopen dat ze weer geen twee megakansen verprutsen in de eerste vijf minuten om dan weer het deksel op de neus te krijgen. Dat scenario wil ik toch geen twee keer meemaken.

En daar is ook veel mee gezegd: ze hebben een rol. Een bijrol. Niemand die ge de sleutels van uw ploeg geeft.Daarnaast hebben we ook nog eens Doku en Trossard die een rol hebben bij 2 van de beste ploegen van de wereld.
Over vuur en passie gesproken hierboven: als ge een Italiaanse coach aanneemt, dan wil ik er eentje hebben die strak in een duur maatpak met het grootste charisma in het stadion voor zijn dug-out staat te blinken, liefst met dik zwart achteruitgekamd haar. Zelfs de neutrale Zwitsers hebben de Turkse Mads Mikkelsen, dat begeestert toch op één of andere manier. Of een italiaan die negentig minuten lang de boel wild gesticulerend opruit en de bal er zelf inschreeuwt. Of zo een oude knar met dertig jaar ervaring aan de top van de Serie A die elke verdediging ooit geprobeerd vanbuiten kent en die in zijn ploeg krijgt gedrild met een weekje training. Wat krijgen wij? Een computernerd die eigenlijk in Duitsland opgroeide met een frisuur nog basaler en verwarder dan zijn opstellingen. Wat is het nut??? Trek dan iemand uit de Vlaamse klei en geef die vijfduizend euro per maand, dat vinden we nog sympathiek.
![]()
Bob voor bondscoach!!
Bob voor bondscoach!!