Renegadexxripxx
Well-known member
Dat is te confronterend, daarmee kan je iemand zijn zelfbeeld onherroepelijk beschadiging. Om nog maar te zwijgen over het feit dat dit toxisch gedrag is mensen !!!!Geen serieuze suggestie voor alle duidelijkheid maar de enige mogelijke extra communicatie is toch "kan de %£µù* muppet die die map niet op zijn plaats gelegd heeft tijdens zijn/haar shift, dat gvd in het vervolg wel doen?"![]()
wordt wakker !!!!

Ik wil gewoon op een vaste plaats zitten, met twee deftige schermen, ingericht zoals ík het wil en niet elke dag twintig minuten verspillen aan alles goed in te stellen.
. Hij is overall project manager, dat is meerdere stakeholders (vaak over verschillende tijdzones) bedienen/aansturen, steerco’s organiseren, achter deadlines aanlopen, bij zijn vorige werkgever 7 verschillende functies tegelijkertijd bekleden… 

Ik herinner daar echter géén reet meer van (Ik herinner wel nog alle collega's bij naam en gezicht. Maar het werk zelf? NOPE) . En als je dat dan weglaat uit uw CV dan krijg je daar ook commentaar over. "Een gat in je CV! Hey dat kan niet he!"