Muñoz
Well-known member
Baas belde mij om te vragen waarom ik mijn verlof er zelf opnieuw heb ingezet nadat hij het verwijderd had. Ik zat just op spoed terwijl ze mijn zoon zijn gezicht aan 't naaien waren en hij had voor de eerste keer ooit een vrij agressieve toon, terwijl het een superrustige mens is. Foute manieren op een heel fout moment dus, gelukkig mij relatief rustig kunnen houden en gewoon de telefoon ingehaakt na mijn uitleg. Dan paar uur later nog eens teruggebeld en de toon was al heel wat anders, maar ik ga mij dus moeten verantwoorden op zijn kantoor.
Personeel in een knelpuntberoep zo behandelen is toch een gevaarlijk spelletje, had al veel goesting om eens rond te zien bij de concurrenten. Dan kijk ik just eens naar mijn rekening en er staat bijna 700 euro te weinig op voor mei. Ik heb daar dan directie een mail over gestuurd, indien die niet beantwoord is morgenvroeg, is 't gewoon rechtsreeks naar de vakbond.
Heel vreemd gevoel om op twee dagen plots van gelukkige werknemer te gaan naar bijna zeker het afbollen. Ik kan het niet echt plaatsen omdat ik niet goed begrijp wat er nu plots gebeurt.
Omdat je hebt meegemaakt hoe de gemiddelde werkgever deep down is.





