Oldskooler
Well-known member
Bwa, door de warmte me wat ingehouden.De gemiddelde thuiswerkdag ?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa, door de warmte me wat ingehouden.De gemiddelde thuiswerkdag ?![]()

Gewoon eens goed slapen en da's voorbij!Ben je depri? Wees gewoon niet meer depri!
Dat is iets waar je aan kan werken hoor. Het is echt een keuze.Ik denk wel dat dit voor sommige mensen geen keuze is. Ikzelf denk ook: dit is een probleem voor maandag, want ik word nu niet betaald om eraan te denken.
Maar hier thuis loopt iemand anders rond die dan zit te piekeren: als ik dit nu niet in mijn hoofd oplos dan zit ik er maandag mee.
Als ik dan reageer dat dat net de bedoeling is werkt dat jammer genoeg niet.
Aan het piekeren? Kies er voor om niet te piekeren!
Ben je depri? Wees gewoon niet meer depri!
Even posten wat ik ontvangen heb om een Iphone terug te zetten naar fabrieksinstellingen - de IT dienst heeft het terug magnifiek klaargespeeld:
IK VERZIN DIT NIET hé
- DFU-mode of herstelmodus activeren op iPhone 8
- Druk kort op de volume-omhoogknop.
- Druk kort op de volume-omlaagknop.
- Houd vervolgens de zijknop ingedrukt totdat je de herstelmodus ziet.
- Sluit je iPhone aan op je Mac of PC
- Start iTunes op als dat niet automatisch gebeurt
- Schakel je iPhone uit
- Druk de aan/uit knop in voor 3 seconden
- Druk nu de volume min (onderste knop) ook in
- Je druk nu twee knoppen tegelijkertijd in, doe dit voor precies 10 seconden
- Laat vervolgens de aan/uit-knop los
- Blijf de min-knop indrukken voor nog 5 seconden
- Je krijgt nu een zwart scherm te zien en je iPhone wordt herkend door iTunes. Verschijnt er een boodschap dat je jouw iPhone moet koppelen aan iTunes dan is er iets mis gegaan en moet je de stappen opnieuw uitvoeren

zoals gewoonlijk werkte dat niet - we zullen zien of dit nu werkt want Itunes is al minuten bezig met het downloaden van god weet wat.Instellingen -> Algemeen -> Zet over of stel iPhone opnieuw in -> Wis alle inhoud en instellingen
Dat was te simpel ofzo?![]()
Even posten wat ik ontvangen heb om een Iphone terug te zetten naar fabrieksinstellingen - de IT dienst heeft het terug magnifiek klaargespeeld:
IK VERZIN DIT NIET hé
- DFU-mode of herstelmodus activeren op iPhone 8
- Druk kort op de volume-omhoogknop.
- Druk kort op de volume-omlaagknop.
- Houd vervolgens de zijknop ingedrukt totdat je de herstelmodus ziet.
- Sluit je iPhone aan op je Mac of PC
- Start iTunes op als dat niet automatisch gebeurt
- Schakel je iPhone uit
- Druk de aan/uit knop in voor 3 seconden
- Druk nu de volume min (onderste knop) ook in
- Je druk nu twee knoppen tegelijkertijd in, doe dit voor precies 10 seconden
- Laat vervolgens de aan/uit-knop los
- Blijf de min-knop indrukken voor nog 5 seconden
- Je krijgt nu een zwart scherm te zien en je iPhone wordt herkend door iTunes. Verschijnt er een boodschap dat je jouw iPhone moet koppelen aan iTunes dan is er iets mis gegaan en moet je de stappen opnieuw uitvoeren
Zolang “de winkel” blijft draaien en de anderen stilzwijgend het extra werk blijven doen is er geen vuiltje aan de lucht.En weer een goede collega die hier vertrekt, maar volgens de directie is er niets aan de hand hoor?
Dat is het hem juist, het zijn diegene die zich dubbel kapot werken, en die daar geen respect voor krijgen die het aftrappen. Behandel je werkvolk respectvol en het wordt hier gene leegloop, bij ons in de zorg.Zolang “de winkel” blijft draaien en de anderen stilzwijgend het extra werk blijven doen is er geen vuiltje aan de lucht.
Zo gaat dat helaas.
Werkte ook nietRestore your Apple device to its factory settings
On your Windows device, restore your iPhone, iPad, or iPod touch to factory settings if needed.support.apple.com
De Apple devices app doet dat precies toch in een pak minder stappen.
Qua reden kan dat alvast tellenEpisode 837: Bijstand/meedoen aan een actie vandaag.
2 maand geleden al bevestigd, collega X beloofde weer om mee te gaan - again, dat is 100% vrijwillig mja als ge bevestigd moet men wel op u kunnen rekenen.
3u op voorhand een smsje "ik ga moeten afzeggen" reden: teveel gezopen en een kater
En dan blijft die er vanuit gaan dat ik dat voor hem doorgeef aan de coördinator. Wat ik uiteraard nie voor hem doe
En dan gaat hij deze keer zelf collega's sturen of ze nog willen vervangen 1. In een weekend en 2. Zonder te vragen of er vervanging nodig is
Die gaat een zware dag tegemoet morgen, kan beter nog ziek blijven.

Nog maar een reden waarom ik nog altijd niets van corpo nonsense op m'n GSM laat configgen. Gewoon 't telefoon abbo is v/d zaak.Werkte ook niet
Uiteindelijk heeft de lastige procedure gewerkt bij de 3de poging, alles samen paar uur werk en frustraties.