Avondland
Well-known member
Ik heb eens een n+2 gehad die ook vlakaf zei dat je niet moet afkomen met een vraag voor je zelf hebt nagedacht over een oplossing. Ik vind dat wel een correcte houding en ik probeer dat ook zo aan te houden en ben blij dat de mensen onder mij ook van die mening zijn. Dat gaat zelfs over SAP-issues: eerst zelf aflopen wat er verkeerd zou kunnen zijn en dan een ticket melden aan het bevoegde team met de mogelijke pistes die ik al ben afgegaan.
Sommige mensen zijn anders. Die sturen gewoon een mail: "ik heb een probleem, help". Stuur dan toch gewoon "ik heb een probleem en heb al aan a b en c gedacht maar ik kom er niet uit".
Sommige mensen zijn anders. Die sturen gewoon een mail: "ik heb een probleem, help". Stuur dan toch gewoon "ik heb een probleem en heb al aan a b en c gedacht maar ik kom er niet uit".

als dat eenvoudig werk is kan dat, of als je klanten voor je hebt (kassa, makelaar, ik zeg maar wat) en je weet iets niet, en je gaat altijd eerst 10min wachten om iemand hulp te vragen...