Lol, ik moest mijn baas éénmalig vervangen voor een vergadering van een belangenorganisatie. Ik moest geen input geven, alleen verslag uitbrengen van wat er inhoudelijk gezegd werd. Evoluties in de markt. Interessante zaken voor ons team noteren. Etc. Mij goed, leek mij zelfs eens interessant.
Bleek dit nu een vergadering te zijn voor de organisatie en de werking van de belangenorganisatie voor het komende jaar.
Er werd dus niets inhoudelijk besproken, alleen strategisch en organisatorisch en praktisch. Echt geen hol kunnen bijdragen of noteren. Wat zeg je? Mijn mening over wanneer de volgende vergaderingen ingepland worden? #care. Doe maar iets! Het is allemaal goed voor mij!
Bleek dit nu een vergadering te zijn voor de organisatie en de werking van de belangenorganisatie voor het komende jaar.
Er werd dus niets inhoudelijk besproken, alleen strategisch en organisatorisch en praktisch. Echt geen hol kunnen bijdragen of noteren. Wat zeg je? Mijn mening over wanneer de volgende vergaderingen ingepland worden? #care. Doe maar iets! Het is allemaal goed voor mij!
ja oke, ik zal mijn best doen, wat kan ik meer zeggen? Hij doet ook zo tegen anderen, dat is zijn managementstijl, een heel "rood" type die druk zet en resultaten wil; da's een karakter/stijl die niet meteen matcht met mijn persoonlijkheid maar goed, we zullen wel zien hoe die samenwerking gaat verlopen.
.