Chelark007
Well-known member
Anderzijds, moeten fulltime werkenden zich (steeds) aanpassen aan deeltijdsen?
Mijn teamlead werkt op woensdag halve dag. Wie mag er in de namiddag het gaan oplossen? Ikke, die trekt zich van niet aan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anderzijds, moeten fulltime werkenden zich (steeds) aanpassen aan deeltijdsen?
Bij ons ook 1 dag dat iedereen verplicht te komen/niemand thuiswerk. Toevallig is dit ook de maandag. Is wel handig want dan kunnen ze belangrijke mededelingen die dag afkondigen en iedereen is aanwezig.Bij ons zijn er meerdere die niet voltijds werken, maandag is voor iedereen verplicht aanwezig te zijn op kantoor.
Gisteren hebben ze proberen wegmoffelen dat ze een issue niet met hun regression testing hadden gevonden. In plaats van hun verantwoordelijkheid te nemen, hebben ze nadat ik hen erop wees manueel de data overschreven om het te doen lijken dat die issue er tijdens hun regression testing er niet was.Onze QA is zo dramatisch slecht. In het begin was ik daar nog tamelijk lief tegen omdat ik dacht dat ze nog moesten groeien in hun job, maar intussen is het al lang duidelijk dat die gewoon incompetent zijn. Daar zit niets van verbetering in. Verschillende business mensen hebben al geklaagd bij hun managers, maar die blijven volhouden dat er geen issues zijn.
Ik heb daar dus ook geen geduld meer mee en laat dat ook blijken als ze weer op erbarmelijke wijze een demo geven van de tests die ze hebben gedaan (en vooral niet hebben gedaan). Ik zou eens op die manier presentaties moeten geven... we zouden nogal psychedelische applicaties afleveren.
Mijn teamlead werkt op woensdag halve dag. Wie mag er in de namiddag het gaan oplossen? Ikke, die trekt zich van niet aan
Wat moet uw teamlead dan doen, woensdagnamiddag komen werken zodat jij geen extra verplichting krijgt die woensdagnamiddag?Wat moet uw teamlead dan doen, woensdagnamiddag komen werken zodat jij geen extra verplichting krijgt die woensdagnamiddag?
Wat gebeurt er met uw werk als jij 2 weken met congé bent, blijft dat ook liggen tot jij terug bent?
Snap dat toch niet hoor zo'n comments. Zeg eens concreet wat je dan anders zou willen? Dat hij fulltime werkt?Mijn teamlead werkt op woensdag halve dag. Wie mag er in de namiddag het gaan oplossen? Ikke, die trekt zich van niet aan
Snap dat toch niet hoor zo'n comments. Zeg eens concreet wat je dan anders zou willen? Dat hij fulltime werkt?
Dat er iemand wordt aangenomen om hem die halve dag te vervangen?
Dat uw contract wordt aangepast om die halve dag andere verantwoordelijkheden en titel te hebben?
Ik trek het nu expres een beetje in het belachelijke, maar ben wel echt benieuwd ^^
Wat voor werk doe je precies en wat voor werk zou je dan overpakken van je verantwoordelijke op woensdagnamiddag? Als je een uur van zijn werk overneemt woensdagnamiddag, ik neem aan dat je dan ook niet een uur langer moet werken en gewoon "jouw" aantal uren doet? Dan doe je toch niet meer werk? Je krijgt er een taak bij van iemand anders en 1 van jouw taken schuift op, dit is ergens toch niet meer dan normaal als je geen eenmanszaak bent en collega's hebt?Zelf verantwoordelijke?
Hoe zou jij het dan oplossen? Het gewoon niet doen? En de dagen dat hij afwezig is ook niet?
Waarom zou ik meer moeten doen dan een ander? Heb zelf al werk genoeg.
Wat voor werk doe je precies en wat voor werk zou je dan overpakken van je verantwoordelijke op woensdagnamiddag? Als je een uur van zijn werk overneemt woensdagnamiddag, ik neem aan dat je dan ook niet een uur langer moet werken en gewoon "jouw" aantal uren doet? Dan doe je toch niet meer werk? Je krijgt er een taak bij van iemand anders en 1 van jouw taken schuift op, dit is ergens toch niet meer dan normaal als je geen eenmanszaak bent en collega's hebt?
Dat is inderdaad niet correct, direct een gesprek met teamleader + N+2 aanvragen en compensatie vragen. Willen ze dat niet geven, dan is dat een duidelijke boodschap naar u toe, jobs genoeg eldersLogistiek werk in de ruime zin van het woord.
TM de is wekelijks meerdere halve dagen afwezig.
Dan komen er taken surplus bij mij op wekelijkse basis en moet ik prios gaan maken in eigen werk.
Dat er dan geen boter bij de vis komt en geen waardering een jaar lang, zelfs al wordt er van mij iets meer verwacht, daar heb ik het moeilijk mee.

Vorig jaar al aangegeven zonder resultaat. Ben in stilte iets anders aan het zoeken, maar wel met meer verantwoordelijkheid, tot nu toe zonder resultaat.Dat is inderdaad niet correct, direct een gesprek met teamleader + N+2 aanvragen en compensatie vragen. Willen ze dat niet geven, dan is dat een duidelijke boodschap naar u toe, jobs genoeg elders![]()
Voila.Vorig jaar al aangegeven zonder resultaat. Ben in stilte iets anders aan het zoeken, maar wel met meer verantwoordelijkheid, tot nu toe zonder resultaat.
En ik begin ook dingen van mij af te duwen.

Begrafenis onderneming?Voila.
Terug naar uw taak en de rest moeten zij maar oplossen.
Edit: interesse in PC320?![]()
UhuBegrafenis onderneming?
Als hij niet voldoet ga je hem ten grave dragen ?
Enkel als het voorschot betaald isAls hij niet voldoet ga je hem ten grave dragen ?

Snap dat toch niet hoor zo'n comments. Zeg eens concreet wat je dan anders zou willen? Dat hij fulltime werkt?
Dat er iemand wordt aangenomen om hem die halve dag te vervangen?
Dat uw contract wordt aangepast om die halve dag andere verantwoordelijkheden en titel te hebben?
Ik trek het nu expres een beetje in het belachelijke, maar ben wel echt benieuwd ^^