Tanuki_
Crew Member
Midden vorige week te horen gekregen dat er 'afvloeiingen' zullen gebeuren. In de loop van gisterenavond tot nu hebben verschillende mensen in onze studio (en wereldwijd in alle andere studios) te horen gekregen dat ze maandag niet meer hoeven te komen. Op Slack verschijnen nu effenaan berichtjes van mensen voor wie het nu hun laatste dag is die afscheid nemen. Echt enorm jammer, zeker omdat het er voor onze studio zo goed leek uit te zien in het begin van het jaar.
In de huidige gaming industrie is het natuurlijk niet gek dat er ontslagen vallen, het zou eigenlijk enorm uitzonderlijk zijn om het niet mee te maken. Ik zit er voorlopig niet bij maar het is not if but when. Verder is het moeilijk om zeer gemotiveerd te blijven werken vandaag. Ik hoop dat dit het laatste jaar is waarbij er zo veel ontslagen vallen en dat we mogen uitkijken naar een positiever 2026.
In de huidige gaming industrie is het natuurlijk niet gek dat er ontslagen vallen, het zou eigenlijk enorm uitzonderlijk zijn om het niet mee te maken. Ik zit er voorlopig niet bij maar het is not if but when. Verder is het moeilijk om zeer gemotiveerd te blijven werken vandaag. Ik hoop dat dit het laatste jaar is waarbij er zo veel ontslagen vallen en dat we mogen uitkijken naar een positiever 2026.

.