Ik heb, 2 maand geleden, mijn voorkeuren meegedeeld aan een vervangend personeelsmanager. Drie weken geleden krijg ik telefoon van de oorspronkelijke personeelsmanager dat ze nog niets ontvangen heeft waarop ik zeg dat alles is doorgestuurd naar de vervangende manager.Gohja, 't is idd wat amateuristisch.
Maar zoals al aangehaald, gewoon uw kat sturen is geen goed plan.
Zolang je weet welk uur ge in welk gebouw zou moeten zijn is dat voldoende om u in te dekken (tegen onwettige afwezigheid).
Je daagt gewoon op voor 't werk, meld u aan bij [whoever balie/HR/verantwoordelijke] & 't is dan aan hun om het uit te pluizen waar gij moet zijn.
Ik zou wel de moeite doen om even te bellen naar uw verantwoordelijke om na te vragen waar ge moet zijn maandag. Als je nog steeds geen antwoord kan bemachtigen, then so be it & sta je maandag ochtend mss gewoon een uur met uw GSM te spelen aan 't onthaal.![]()
Een week geleden krijg ik dan een mail van het diensthoofd dat ze mijn planning opvolgt en deze zsm in orde zet. In de tussentijd al 3 mails gestuurd met als antwoord ´morgen komt het in orde´. Het diensthoofd is zelf eigenlijk in vakantie maar moet dit toch opvolgen.
Zijn dus op de hoogte: 2 personeelsmanagers en mijn verantwoordelijk diensthoofd.
Probleem is dat ik begin met werken om 7u, maar de balie van personeelsdienst is pas open om 8u30. Ik vermoed dat ze daar niet werken tijdens het weekend, dus als ik vandaag niets ontvang zal er ook niets komen.
Ik ben heel dat personeelsbeleid in een van de grootste ziekenhuizen van België echt spuuuugzat. Mijn enige ´ontspannende´ vakantieweek moet ik zitten stressen over mijn uren.
Als verpleegkundige zit telewerken helaas niet tussen de opties. Zo een dagje per week van thuis uit werken lijkt me anders wel zalig!Je moet je agenda gewoon dichttimmeren zodat collega's enkel Busy/Free zien. Daarna maak je een Teams meeting met enkel jezelf die de hele dag duurt. Je gaat dan in die meeting en deelt je scherm zodat je status de hele dag op "Niet storen" komt met het verbodsbord.
Daarna doe je thuis gewoon je zin. Dit herhaal je dagelijks tot wanneer ze het door hebben.