Misschien maar als je ( hypothetisch) in dit geval de klant 1.5 uur aanrekent zou ik intern ook 1.5 uur opschrijven. Het gaat niet om productief zijn, het gaat om tijd spenderen op aan uw werk.Om aan te rekenen aan de klant ja... Maar Kaygell zal toch niet "omdat de meeting normaal gezien doorging om 11u" om 11u dan maar een half uur andere zaken doen in afwachting tot de klant online komt?
Alé, indien wel, dan alle recht om een half uur extra recup aan te rekenen hé... Maar het lijkt mij (zou ik toch doen) dat hijzelf gewoon een half uur later ingelogd is.
Anyway, mijn ergernis op dit moment het feit dat Lenovo en HPE op dit moment afkomen met "reken tot een jaar levertijd als je een specifieke server config wenst te kopen" Want alles wat niet gewoon hun premade specs zijn en effectief componenten nodig heeft is bijna niet te krijgen. MS, Google en Amazon kopen alles op, bij 1 zou alle productie voor 2026 al opgekocht zijn. Letterlijk 7 servers die we in oktober besteld hadden en die eerst eind november dan begin januari zouden opgestuurd worden zijn beide keren "mysterieus verdwenen" aka blijkbaar voor hogere prijs aan 1 van de hyperscalers verkocht