Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lenovo.HP toevallig?
Van wat ik er van hoor is het bij ons die geworden die de beste prijs bood. Wat dus ook Lenovo is geworden.Wij gelijkaardige verhalen met HP gehad en stappen daardoor normaal over naar Lenovo![]()
Same. Ik moet niets weten van die 'corporate cringe' mailkes.Ik moet zeggen dat het mij koud laat of mijn leidinggevende nu appreciatie toont of niet. Maar het is gewoon grappig dat dit dan uitgerekend de week na die haar ontslag wordt uitgestuurd. Managen voor dummies 101...
Same. Ik moet niets weten van die 'corporate cringe' mailkes.
De enige appreciatie die mij eigenlijk interesseert is financieel.
Mor soit, I get it. Sommigen zijn wel gevoelig aan al die fluwelen woordjes. Hoe leeg die ook mogen zijn. Dus ergens moeten ze wel om iedereen content te houden.
Ik vindt veel van die zaken cringe, maar wordt er nu ook niet ambetant of kwaad of geschoffeerd op.
Zij die zulk een dingen wél graag hebben en/of verwachten zouden wél geschoffeerd zijn als men het niet doet. So yeah, I get it.
Vorig jaar was Lenovo goedkoper dan Dell. Bij HP geen prijzen gevraagd omdat ze niks aanbieden dat mij aan staat. Dit jaar gewoon zelfde model proberen bestellen als vorig jaar (bestelling van maar een paar maand geleden) en nu dus dit.Van wat ik er van hoor is het bij ons die geworden die de beste prijs bood. Wat dus ook Lenovo is geworden.
Of ze van plan zouden zijn dat te herzien eens ze niet meer de beste prijs aanbieden, that I do not know. Is nl. een ander departement.
Nu, vroeger was bij ons alles HP. Maar HP is gestopt me ProBooks te produceren die groter waren dan 15" & dus kon men hun bestelling niet meer doen.
Je hebt een 16" EliteBook, maar die zal dan weer te kostelijk geweest zijn naar hun goesting. Ik heb die weliswaar eens een goed jaartje gehad als laptop bij een klant & was wel een deftig toestel.
Ik vindt het voornamelijk nog altijd spijtig dat ik mijn 17" laptop moet opgeven. Ik werk nl. al jaar & dag met een 17" machine & ondertussen is mijn 16" Lenovo in mijn bezit. Moet die juust nog volledig installeren & dan is 't gedaan met 17".
Dat 2e was een probleem dat ik ooit ook had. Ik had toen het idee dat de VDAB een programma zou moeten hebben waarbij je gewoon 1 dag of 1 week kan meelopen met verschillende jobs en zo kan zien wat je leuk/interessant vindt. Geef iemand de kans om 10 jobs uit uiteenlopende werelden te zien en die zal volgens mij al een véél beter beeld hebben van wat hij of zij interessant vindt.- Het gevoel dat ik minder en minder op mijn plaats zit bij mijn huidige werkgever
- Het gevoel dat ik niet weet waar ik naartoe wil mocht ik veranderen van werkgever (zowel qua jobinhoud als qua werkgever)
Mja, maar de wereld is ook wat hij is natuurlijk.Vorig jaar was Lenovo goedkoper dan Dell. Bij HP geen prijzen gevraagd omdat ze niks aanbieden dat mij aan staat. Dit jaar gewoon zelfde model proberen bestellen als vorig jaar (bestelling van maar een paar maand geleden) en nu dus dit.
Ze hadden beloofd dat de offerte geldig was tot een bepaalde dag en ik heb binnen die termijn besteld.Mja, maar de wereld is ook wat hij is natuurlijk.
Hebben hier ook een bid gedaan voor een paar laptops ( voor een klant), die wacht een week met antwoorden, wilt iets anders, dat tweede aanbod is dan te duur, hij wil terug gaan naar het vorige dat plots ook 25% duurder is
Dan zou ik toch wat druk zetten. Offerte is offerte, er staat een geldigheidstermijn in voor een reden. Zij houden zich dus niet aan hun eigen woord? Je zou het in principe zelfs tot een rechtszaak kunnen trekken en winnen geloof ik, al zou ik het niet zo ver doortrekken. Maar het geeft wel extra munitie.Ze hadden beloofd dat de offerte geldig was tot een bepaalde dag en ik heb binnen die termijn besteld.
Ik heb het aan onze manager overgelaten maar dat was inderdaad ook onze mening. Offerte met geldigheidsdatum is bindend voor ons.Dan zou ik toch wat druk zetten. Offerte is offerte, er staat een geldigheidstermijn in voor een reden. Zij houden zich dus niet aan hun eigen woord? Je zou het in principe zelfs tot een rechtszaak kunnen trekken en winnen geloof ik, al zou ik het niet zo ver doortrekken. Maar het geeft wel extra munitie.
Het is niet jouw probleem dat zij er hun broek aan scheuren. Dan moeten ze hun offertes maar correct opstellen, of voldoende marge nemen voor prijsschommelingen, of een clausule voor marktschommelingen in hun offerte verwerken. Dat dit laatste voor laptops niet zo standaard is neemt niet weg dat het kan. En het is nu ook al wel even algemeen geweten dat AI de prijzen van alle IT materiaal de hoogte in duwt, dat is niet vorige week begonnen hé. Zeker als je in die sector werkt moet je dit al lang weten en mee in je offertes verwerken.
Waar vinden ze die lesgevers, is er echt geen beter volk beschikbaar daarvoor?