Ik weet niet wat voor meetings jij bijwoont, maar meestal is mijn zaakje niet in beeldAha. Daarom mag die camera niet aan tijdens je meeting. En ons maar wijsmaken dat je bezopen bent.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet wat voor meetings jij bijwoont, maar meestal is mijn zaakje niet in beeldAha. Daarom mag die camera niet aan tijdens je meeting. En ons maar wijsmaken dat je bezopen bent.

Ik heb eens een beker rode vruchten smoothie over mijn beige broek uitgekapt op 't werk.Ik heb koffie gemorst op mijn broek en het ziet eruit als pipi.
Ik heb eens een beker rode vruchten smoothie over mijn beige broek uitgekapt op 't werk.
Daar is nog lang mee gelachen...

Toevallig!
ik heb in mijn broek geplast en het ziet er uit als een koffievlek.
Ceci n'est pas une tache de café!Schrijf erop, dit is geen koffievlek !!!
Vlak voor ik mijn eerste externe opleiding voor m'n werk ging geven ging ik nog eens plassen. Niet goed afgeschud. Pipivlek. Ik dan maar met mijn kruis voor die handdroger gaan hangen. Gelukkig is er niemand binnengekomen toen, maar het was wel gelukt.Ik heb koffie gemorst op mijn broek en het ziet eruit als pipi.
Heb jij in een film meegespeeld?Vlak voor ik mijn eerste externe opleiding voor m'n werk ging geven ging ik nog eens plassen. Niet goed afgeschud. Pipivlek. Ik dan maar met mijn kruis voor die handdroger gaan hangen. Gelukkig is er niemand binnengekomen toen, maar het was wel gelukt.
Kleine paniekaanval.
Ik zie waar je de mosterd hebt gehaald.Vlak voor ik mijn eerste externe opleiding voor m'n werk ging geven ging ik nog eens plassen. Niet goed afgeschud. Pipivlek. Ik dan maar met mijn kruis voor die handdroger gaan hangen. Gelukkig is er niemand binnengekomen toen, maar het was wel gelukt.
Kleine paniekaanval.
Wat dan als je fanta zou morsen?Ik heb koffie gemorst op mijn broek en het ziet eruit als pipi.

Mail een paar uur geleden 5 min voor middernacht: "Tegen eind Mei hebben we deze certificatie nodig ( master level, ik heb op dit moment enkel de foundation en dat is dus 3 examens). Je kan tijd nemen voor de examens te doen maar studie is verwacht in de eigen tijd"
Ga lezen op de website van de vendor: 'Voor dit examen raden we deze 5 daagse cursus aan + meerdere jaren hands-on ervaring'
![]()

pfsk, mijn werk week is 30 minuten dan een standaard belgische werkweekDa's al die vrije tijd die je hebt daar met uw werkweek van twee keer niets![]()

Koop al maar een alu-hoedje om haar weekend in te gaan."WAT? GOOGLE? IK HAD GEZEGD GEEN CLOUD, GEEN INTERNET. NU KUNNEN ZE ALLES MEELEZEN!"
Waarom heeft die dan gekozen voor een job in de IT?Mijn IT collega die echt paranoid is.
"Waarom neem je nooit nota's als ik iets zeg?"
ik: Oh jawel hoor, ik hou dat allemaal netjes bij in Google Keep.
"WAT? GOOGLE? IK HAD GEZEGD GEEN CLOUD, GEEN INTERNET. NU KUNNEN ZE ALLES MEELEZEN!"
Dat ik eens naar Francine haar laptop moet kijken omdat hare Word niet goed bolt hebben alle h4ck3rs een dikke kluif aan natuurlijk
Ik kan het de laatste tijd ook niet meer wegsteken als hij zo belachelijk doet en ja, daar komt dan natuurlijk ook commentaar op.
Bijna elk departement heeft een hekel aan hem en klagen dan ook daarover tegen mij.

2nd, als voicemail aanstaat en er staat geen bericht op dat dat niet beluisterd wordt, dan verwacht ik ook dat mensen dat beluisteren tbh.
wil je dat niet, gewoon afzetten die handel

Ik ben blij dat ik je op het goede pad heb gezet!Het moet eigenlijk in een ander topic hier maar 'k ga het toegeven ik wist niet dat je dat kan afzetten![]()
Koop al maar een alu-hoedje om haar weekend in te gaan.

Waarom heeft die dan gekozen voor een job in de IT?![]()
Hij heeft morgen evaluatie gesprek met mijn werkgever over mij, zal gene vette zijn alhoewel iedereen daar tevreden is over mij.