Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Ik heb eens een beker rode vruchten smoothie over mijn beige broek uitgekapt op 't werk.
Daar is nog lang mee gelachen...

Ik moest ooit gaan solliciteren voor een project, eind de jaren 90. Met onze account manager van het consultingbureau gingen we 's middags nog iets eten voor we naar daar gingen. Ik bestel een steak met choron saus en vlees was ietske taaier dan ik dacht. Ik schiet daar uit met mijn mes, die steak vliegt van mijn bord en al die saus over mijn wit hemd en broek.

Natuurlijk geen tijd meer om nog naar huis te kachelen, account manager ni beter gevonden om mij kleren van hem te geven (hij woonde ni ver)

Neem nota: account manager woog ongeveer 50 kg meer dan ik...

heb daar schoon gezeten die namiddag in dat lokaal voor die projecttest. :unsure:

Gelukkig hadden we het :D

Ik heb koffie gemorst op mijn broek en het ziet eruit als pipi.
Vlak voor ik mijn eerste externe opleiding voor m'n werk ging geven ging ik nog eens plassen. Niet goed afgeschud. Pipivlek. Ik dan maar met mijn kruis voor die handdroger gaan hangen. Gelukkig is er niemand binnengekomen toen, maar het was wel gelukt.
Kleine paniekaanval.

Vlak voor ik mijn eerste externe opleiding voor m'n werk ging geven ging ik nog eens plassen. Niet goed afgeschud. Pipivlek. Ik dan maar met mijn kruis voor die handdroger gaan hangen. Gelukkig is er niemand binnengekomen toen, maar het was wel gelukt.
Kleine paniekaanval.
Heb jij in een film meegespeeld?

FamousThriftyGrizzlybear-size_restricted.gif

Weinig lopende projecten in combinatie met thuiswerk waardoor de motivatie onder het vriespunt gezakt is.
Ik kan wel wat zaken bekijken of proberen verbeteren waar niemand op zit te wachten omdat ons team graag niet productief bezig is.
Ik kan ook de tijd nemen om te studeren maar voel mij momenteel zo futloos. Morgen proberen met verse moed eens aantal nieuwe zaken aan te leren.
Ps: werkzaam in it sector

Kleine paniekaanval.
Ik zie waar je de mosterd hebt gehaald.

tenor.gif

Mail een paar uur geleden 5 min voor middernacht: "Tegen eind Mei hebben we deze certificatie nodig ( master level, ik heb op dit moment enkel de foundation en dat is dus 3 examens). Je kan tijd nemen voor de examens te doen maar studie is verwacht in de eigen tijd"

Ga lezen op de website van de vendor: 'Voor dit examen raden we deze 5 daagse cursus aan + meerdere jaren hands-on ervaring'

:unsure:

Da's al die vrije tijd die je hebt daar met uw werkweek van twee keer niets ;)

Mijn IT collega die echt paranoid is.

"Waarom neem je nooit nota's als ik iets zeg?"
ik: Oh jawel hoor, ik hou dat allemaal netjes bij in Google Keep.
"WAT? GOOGLE? IK HAD GEZEGD GEEN CLOUD, GEEN INTERNET. NU KUNNEN ZE ALLES MEELEZEN!"

Dat ik eens naar Francine haar laptop moet kijken omdat hare Word niet goed bolt hebben alle h4ck3rs een dikke kluif aan natuurlijk :sarcastic:

Ik kan het de laatste tijd ook niet meer wegsteken als hij zo belachelijk doet en ja, daar komt dan natuurlijk ook commentaar op.
Bijna elk departement heeft een hekel aan hem en klagen dan ook daarover tegen mij.

Mijn IT collega die echt paranoid is.

"Waarom neem je nooit nota's als ik iets zeg?"
ik: Oh jawel hoor, ik hou dat allemaal netjes bij in Google Keep.
"WAT? GOOGLE? IK HAD GEZEGD GEEN CLOUD, GEEN INTERNET. NU KUNNEN ZE ALLES MEELEZEN!"

Dat ik eens naar Francine haar laptop moet kijken omdat hare Word niet goed bolt hebben alle h4ck3rs een dikke kluif aan natuurlijk :sarcastic:

Ik kan het de laatste tijd ook niet meer wegsteken als hij zo belachelijk doet en ja, daar komt dan natuurlijk ook commentaar op.
Bijna elk departement heeft een hekel aan hem en klagen dan ook daarover tegen mij.
Waarom heeft die dan gekozen voor een job in de IT? :wtf:

Vandaag wast zoals maandag precies de zoete inval opt werk...Corona my ass

Projecten te doen, flows uit te tekenen en continue gestoord worden. Gelukkig een teamlead die in the know is van de load.

"Kheb mn balpen tussen mn scherm en keyboard gelegd en dicht geklapt en twerkt precies nie meer"...AHJA E TRUT
Loopt die dan de trap op en laat ze de nieuwe laptop toch wel NIET VALLEN ZEKERRRRRR...AAARGH..weeral kapot..toestel van €2500
Kheb ze laten bellen naar haar baas, ze moet nu maar wachten..GODVER..en tzal van haar loon komen *hihi*

"Mijn laptop doet raar" --> keyboard is godver groener dan mijn grasperk
MO GIE KIESSAK! Een externe met geen respect voor materiaal --> gebeld naar teamlead, foto's gemaild en tzal ook uit zijn zak komen.

"Teams gaat precies traag": TEAMS SUCKT
Alé, kuis eens je cache. Blijkt teams telefonie te zijn en cache ruimt ook de logs op --> ik had die nodig...FML

Ma anders alles OK hoor ^^

2nd, als voicemail aanstaat en er staat geen bericht op dat dat niet beluisterd wordt, dan verwacht ik ook dat mensen dat beluisteren tbh.

wil je dat niet, gewoon afzetten die handel

Het moet eigenlijk in een ander topic hier maar 'k ga het toegeven ik wist niet dat je dat kan afzetten :unsure:

Koop al maar een alu-hoedje om haar weekend in te gaan.

Haar? :unsure:
Wel zo overal alle webcams gaan afplakken etc.

Waarom heeft die dan gekozen voor een job in de IT? :wtf:

Die kerel is er dus echt als de dood voor dat er IETS van data zou lekken. Heel mijn bureau is precies een museum, er staan letterlijk PC's te rotten die ouder zijn dan ik, die gooit niks weg. Maar daar ben ik nu langzaam verandering in aan het brengen, echt geen werken in zo'n vuil kot.

Maar de verspilling... Stel er komt iemand freelance werken en die is na 6 maand terug weg. Je zou denken, laptop formatteren en aan de volgende persoon geven? No no. Ofwel vliegt die laptop gewoon achteraan in het kot om te sterven, ofwel moet ik er de (M2) SSD uithalen en die klasseren. Er ligt daar bij mij echt bergen TB's aan M2 en gewone SSD's. Gewoon... te rotten.

Bvb kapotte HDD's, liggen er dozen vol van. Ik heb iets van, laten recycleren zodat dat weg is.
"Nee, eerst met een tool ze proberen overschrijven. Daarna uit elkaar halen, die chip breken, die disk vanbinnen in kapot doen en dan apart weggooien".

Ik had dan zo van een HDD eens een kwartier heel die boel gedaan, die disk vanbinnen helemaal bekrast en geplooid. Staat die zo te kijken van "hmm, hier kunnen ze nog wel iets uit halen denk ik ze".

:sop: Hij heeft morgen evaluatie gesprek met mijn werkgever over mij, zal gene vette zijn alhoewel iedereen daar tevreden is over mij.
Is voor mij ook lastig om niet mee te gaan in die... "X is echt een irritante weust, vind je ook niet?" van andere collega's.

Terug
Bovenaan