Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij sommigen zal dit zo zijn, maar als ik zie wat ik op 4h thuis werk klaar krijg als ik enkel administratie doe. Daarvoor heb ik overuren nodig op bureau omdat ze wel altijd iets komen vragen of babbeltje slaan.Bij ons heeft men actief gekeken naar output thuiswerk vs op bureau en de resultaten zijn opmerkelijk.
Tis daarmee dat ik altijd vergeet dat ik mijne was 's morgens had ingestoken en die dan 's avonds nog aan den draad moet hangen, al die andere huishoudelijke taakjes komen ertussen hé :vWeinig mensen die toegeven dat thuiswerk vooral handig is om met andere dingen bezig te zijn dan met het werk.
Niks mis mee, maar geef het dan ook toe.
Maar het taboe is heel groot om toe te geven dat er gepoetst, gewassen, eten gemaakt wordt
Bij ons heeft men actief gekeken naar output thuiswerk vs op bureau en de resultaten zijn opmerkelijk.
Maar oké als ik echter afga op dit forum is thuiswerk gelijk aan maximaal knallen en nooit stoppen met werken.
waarheid ligt ergens middenin?

Ik zal dat zeker niet ontkennen maar op het werk is ook genoeg afleiding hoor.Weinig mensen die toegeven dat thuiswerk vooral handig is om met andere dingen bezig te zijn dan met het werk.
Maar het taboe is heel groot om toe te geven dat er gepoetst, gewassen, eten gemaakt wordt
Bij ons heeft men actief gekeken naar output thuiswerk vs op bureau en de resultaten zijn opmerkelijk.
Maar oké als ik echter afga op dit forum is thuiswerk gelijk aan maximaal knallen en nooit stoppen met werken.
Weinig mensen die toegeven dat thuiswerk vooral handig is om met andere dingen bezig te zijn dan met het werk.

Is ook gewoon onverantwoord... Hij vindt het waarschijnlijk moeilijker om de activiteit te verplaatsen dan een dag te wachten.Morgen stond er een teamactiviteit (in't echt) gepland om 2 nieuwe collega's in onze dienst te verwelkomen. Nu blijkt een van die nieuwe collega's symptomen van COVID te hebben en wordt ze pas vanavond om 19u getest.
Oplossing van mijn diensthoofd: de potentieel besmette collega komt naar de drink (~10u 's ochtends en ze is ruim een uur onderweg) omdat die in open lucht is, maar gaat niet mee gaan eten op restaurant.
En dan ben ik de moeilijke mens omdat ik als enige niet wil gaan omdat ik het niet verantwoord vind![]()
Hopelijk heeft ze een contract van minder dan 3 maanden, dan kunt ge u al voorbereiden op de "waarom ben ik niet betaald?"-telefoon.Is ook gewoon onverantwoord... Hij vindt het waarschijnlijk moeilijker om de activiteit te verplaatsen dan een dag te wachten.
Ergernis hier: supergroot personeelstekort qua verpleegkundigen. Eindelijk iemand gevonden, jong, dynamisch, meteen inzetbaar. Ze is één dag geweest voor haar vormingen. Belt ze de dag erna, ziektebriefje voor 2 weken.
are you fucking kiddin me
Anoniem mailtje sturen naar de organisatie van de activiteit dat er een covid patiënt mee komt doen.Hopelijk heeft ze een contract van minder dan 3 maanden, dan kunt ge u al voorbereiden op de "waarom ben ik niet betaald?"-telefoon.
(En ja, mijn diensthoofd wil inderdaad gewoon de activiteit niet verplaatsen want "het is al gereserveerd")
Is ook niet nodig e, dat verplaatsen.Hopelijk heeft ze een contract van minder dan 3 maanden, dan kunt ge u al voorbereiden op de "waarom ben ik niet betaald?"-telefoon.
(En ja, mijn diensthoofd wil inderdaad gewoon de activiteit niet verplaatsen want "het is al gereserveerd")

Als er maar énen is die niet meedoet gaat er niet veel overblijven van die anonimiteit natuurlijkAnoniem mailtje sturen naar de organisatie van de activiteit dat er een covid patiënt mee komt doen.

Ik ben eens verwelkomd met: "Wat doet gij hier? Ge moet morgen pas komen" (ik was juist)Ik ben nog nooit ergens ‘verwelkomd’ noch met nen drink noch met eten.