Auto rijdt in op kerstmarkt in Maagdenburg

sniper80

Well-known member
voor zulke stropoppen is hier geen plaats
Psychologische problemen? Sociaal-economisch? Best niet te druk over maken op dit forum.

Wir schaffen das!

Was me op de kerstmarkt in Aken een week of 2 geleden al opgevallen dat er weinig bewaking en afscherming was, waar er tot 2 jaar geleden veel meer versperringen waren. Men leert het gewoon niet dat bepaalde groepen het helemaal niet goed voorhebben met de Westerse "samen"leving.

Zou om een saudier gaan gaat rond.
Zullen bevestiging afwachten. Beelden zijn hard.

Laatst bewerkt:
Net de beelden gezien, sorry maar hoe is het mogelijk dat je met een auto zo'n snelheid kan halen en gewoon rechtdoor rijden in een kerstmarkt? Men snapt het nog altijd niet... zo jammer van die onschuldige slachtoffers alweer. Wat een drama.

Net de beelden gezien, sorry maar hoe is het mogelijk dat je met een auto zo'n snelheid kan halen en gewoon rechtdoor rijden in een kerstmarkt? Men snapt het nog altijd niet... zo jammer van die onschuldige slachtoffers alweer. Wat een drama.

400 meter zou em gereden hebben.
Moet ge u voorstellen.
Ge ziet die mensen om uw motorkap vallen.
Voelt de kinderen onder uw banden terwijl ge erover rijdt, hoort ze schreeuwen,...
En dat houdt ge 400 meter vol.

Ik heb de beelden niet gezien, ik moet dat ook niet zien maar zat het ook te denken hoe dat te vermijden... Zet daar verdorie gigantische betonblokken ofzo en dan nog eens een extra wegversperring...

Zou om een Syriër gaan gaat rond.
Zullen bevestiging afwachten. Beelden zijn hard.
Maar wacht nu toch eens de zaken af in plaats van telkens mee te springen in onbevestigde zaken die telkens opnieuw en opnieuw fout blijken te zijn?

Edit: je hebt ondertussen al geëdit, zie ik.

Laatst bewerkt:
Hoeveel keer is dat nu al niet gebeurd? En toch raakte dat voertuig weeral binnen op die markt.

M.i. zijn er 2 schuldigen, de dader(s) en zij die nalatig waren in het beveiligen van die plaats, ondanks de gekende, concrete en bewezen dreiging.

Ik zou ook opletten met naar evenementen te gaan hier nu, want we zitten nu in de "copycat fase" de komende weken. Zaken als Warmste Week zijn trouwens ook schrikwekkend slecht beveiligd, ook daar kunnen wagens aan de mensenmassa raken als ze willen, er zijn geen harde barrieres voor Koning Auto. Misschien (hopelijk) dat ze dit nu wel gaan aanpassen morgen oid.

Maar wacht nu toch eens de zaken af in plaats van telkens mee te springen in onbevestigde zaken die telkens opnieuw en opnieuw fout blijken te zijn?
Ja nu gaat het weer over een zogenaamde dader uit "Saudi-Arabië". Best een tijd wachten tot meer bekend is.

Edit: je hebt ondertussen al geëdit, zie ik.
Staat er ook nog letterlijk onder dat we bevestiging moeten afwachten.

Maar tekenend dat er 11 doden gevallen zijn en dat het eerste is waar je iets over komt zeggen.
Want dat is natuurlijk het probleem hier, he.

Staat er ook nog letterlijk onder dat we bevestiging moeten afwachten.

Maar tekenend dat er 11 doden gevallen zijn en dat het eerste is waar je iets over komt zeggen.
Want dat is natuurlijk het probleem hier, he.
Ik vind dat hier in deze thread wel degelijk een probleem, ja. Je kunt je beter voordoen dan dat, maar voor jou lijken die 11 doden evengoed gewoon een middel om je conclusie bevestigd te zien die je op voorhand al klaar had. Net zoals voor verschillende andere posters hier al. Het duurt geen 2 posts voor de doden en het leed politiek gerecupereerd worden, en dan blijkbaar nog niet eens op feiten gebaseerd. Maar dat is geen probleem, dat benoemen is het probleem. Degene die dàt doet, zit niet in met de doden en gewonden.

Edit: Voor de duidelijkheid, met die laatste 2 even sarcastische zinnen als het verwijt van Kay bedoel ik uiteraard wat ik in de rest van de post ook al zei: Die politieke recuperatie is wél een probleem en dat het maar een beetje flauw is (zacht uitgedrukt) om te doen alsof degene die die politieke recuperatie benoemt, niet inzit met de doden en de gewonden. Jongens...

Laatst bewerkt:
Ik vind dat hier in deze thread wel degelijk een probleem, ja. Je kunt je beter voordoen dan dat, maar voor jou lijken die 11 doden evengoed gewoon een middel om je conclusie bevestigd te zien die je op voorhand al klaar had. Net zoals voor verschillende andere posters hier al. Het duurt geen 2 posts voor de doden en het leed politiek gerecupereerd worden, en dan blijkbaar nog niet eens op feiten gebaseerd. Maar dat is geen probleem, dat benoemen is het probleem

Ah daar gaan we weer.

Mensen worden het beu dat door politiek falen er doden vallen en daar komt de cavalerie weer bij klokslag om dat een probleem te vinden.

Mij mag je nog aantonen waar ik dat hier politiek gerecupereerd hebt.

Ik heb hier enkel benoemd wat op oa Duitse media stond met disclaimer.

Dat ging over de dader, maar evenzeer over de feiten en het aantal slachtoffers.

Dat mag toch nog in een developing news topic?

Jammer dat je er maar eentje uitpikt die je eigen vooroordeel over mij (oh, de ironie) bevestigt.

. Degene die dàt doet, zit niet in met de doden en gewonden.

Ja, op dat niveau ga ik niet meer eens verder in.

Laatst bewerkt:
Ik vind dat hier in deze thread wel degelijk een probleem, ja. Je kunt je beter voordoen dan dat, maar voor jou lijken die 11 doden evengoed gewoon een middel om je conclusie bevestigd te zien die je op voorhand al klaar had. Net zoals voor verschillende andere posters hier al. Het duurt geen 2 posts voor de doden en het leed politiek gerecupereerd worden, en dan blijkbaar nog niet eens op feiten gebaseerd. Maar dat is geen probleem, dat benoemen is het probleem. Degene die dàt doet, zit niet in met de doden en gewonden.
Dat vind ik van jou echt wel een schandalige uitspraak Loser. Amai... denk hier eens over na man?

EDIT: je bedoelt het inderdaad anders dan ik het begrepen had.

Laatst bewerkt:
Dat vind ik van jou echt wel een schandalige uitspraak Loser. Amai... denk hier eens over na man?
Ik denk dat je hem verkeerd begrijpt. Kay verwijt mij dat ik niks om de doden geef, dat die niet belangrijk zijn. Terwijl hier binnen de twee posts de doden politiek gerecupereerd worden in een anti-"wir schaffen das", anti-migratiediscours terwijl er nog niks geweten is. Ik vind het niet zo netjes dat er wordt gedaan alsof ik niet met de doden en gewonden inzit, gewoon omdat ik daar niet in wil meegaan en er iets van zeg.

Terug
Bovenaan