Best gek eigenlijk hoe hard die verandert is op 10 jaar tijd. Als hij op het rechte pad was gebleven had hij enorm positief de geschiedenisboeken kunnen ingaan. Hij zal nog steeds de geschiedenisboeken ingaan maar het is een alsmaar donkerdere pagina aan het worden. Ik denk persoonlijk niet dat hij al die misinformatie en onzin die hij verkoopt zelf geloofd maar dat hij net als Trump zich gewoon schaart achter dat wat hem persoonlijk het beste uitkomt. De gemakkelijkste weg met het minste weerstand naar nog meer geld en macht en niet kunnen weerstaan aan het misbruiken ervan in de jacht naar alsmaar meer.
Zijn steun aan Trump en diens overwinning die ervoor zorgde dat hij nu zoveel zeggenschap heeft over het beleid dat hij naar zijn hand kan zetten om zo zijn belangen verder te vermengen heeft hem geen windeiren gelegd. Ik vermoed dat hij daarom nu extreem rechts over heel europa steunt. Musk en Meloni zijn dikke vrienden, ook Farage in de UK, AFD in Duitsland, Le Penne in Frankrijk. Hij hoopt waarschijnlijk op een repeat zodat als hij hen in het zadel tilt hij ook weer heel wat quid pro quo van Europa mag verwachten.
Zijn steun aan Trump en diens overwinning die ervoor zorgde dat hij nu zoveel zeggenschap heeft over het beleid dat hij naar zijn hand kan zetten om zo zijn belangen verder te vermengen heeft hem geen windeiren gelegd. Ik vermoed dat hij daarom nu extreem rechts over heel europa steunt. Musk en Meloni zijn dikke vrienden, ook Farage in de UK, AFD in Duitsland, Le Penne in Frankrijk. Hij hoopt waarschijnlijk op een repeat zodat als hij hen in het zadel tilt hij ook weer heel wat quid pro quo van Europa mag verwachten.
Laatst bewerkt: