{BK}Black Devil
Well-known member
Doku en Trossard gebuist. Openda en CDK erin , Lukebakio supersub. En De Cuyper voor Carrasco please.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben het op zich eens dat het voetballend niet zo sterk was, maar denk je dan nog zoveel meer goede kansen te creëren met goed voetbal dan nu het geval was? We verliezen niet door een gebrek aan goed voetbal, we winnen niet door de vele kansen niet af te maken.Bullshit. Het was gewoon echt niet goed, of het nu 0-1 of 2-1 zou geëindigd zijn. We creëeren inderdaad nog verschillende kansen, maar opnieuw enkel op basis van individuele fouten bij de Slovaken of flitsen van de Belgen. De pressing was buiten het matchbegin ruk, de aanvallende looplijnen waren volledig zoek, in balbezit was het continue zoeken naar bereikbare en lopende spelers, in balverlies kwamen onze twee brekers er veel te weinig aan te pas. Ook veel te veel lange ziekenhuisballen van spelers die gewoon kort naar voren moeten spelen. Dat zijn allemaal zaken die aan de coach te wijten zijn, gecombineerd ook met het dwaze idee om Carrasco als linksback te zetten en vooral om dit vervolgens niet te corrigeren wanneer het niet werkt. In het algemeen ook te lang gewacht met de wissels.
Eigenlijk hebben we onze beste periode gehad op het moment dat Bakayoko er in kwam en De Bruyne een linie lager ging spelen. Hij bracht dan (te laat) Tielemans voor Trossard, maar dan zakte het spel toch weer in elkaar. Stemt wel tot nadenken. Misschien had het beter geweest om De Bruyne die linie lager te houden, en Tielemans of CDK op de 10 te zetten. Ik zou dat eerlijk gezegd durven proberen tegen de Roemenen.

Enige probleem is dat Openda geen goal gemaakt krijgt bij de nationale ploegLukaku eruit. Zette geen enkele druk en is al het hele seizoen de mindere spits tov Openda. Durf gewoon met Openda beginnen, die brengt meer snelheid en dynamiek in de spits en daarmee kan je ook druk zetten.
Vooral ook voor wie... je staat achter en wat doen we? Een aanvaller eraf en een middenvelder in de plaats0-1 achter staan en als eerste wissel Tielemans brengen. Toen zakte mijn broek even af![]()
Hier overdrijf je toch schromelijk vind ik. Dat heeft hij zeker niet zo gezegd.Alé Tedesco zijn interview… alles was goed, iedereen op niveau, Carrasco topmatch gespeeld… Nog erger dan Martinez.
De Bruine gaat zich weer dood ergeren als hij dit interview ziet.
Openda al het hele jaar de betere van Lukaku. Tuurlijk, tegen de kleintjes scoort hij ze wel, maar ook in die matchen heb je er voor de rest niks aan. Zet CDK en Openda er nu maar gewoon op… nieuwe generatie, fris voetbal, winnaarsmentaliteit meegekregen in hun opleiding…Ik vond Openda goed invallen, maar toch schitterend dat sommigen al roepen om de topschutter van de volledige kwalificaties eruit te halen voor iemand die nog geen goal heeft gemaakt. Dan zwijg ik nog over het algemene niveau verschil tussen de 2. En neen, Lukaku was niet goed, maar dit slaat weer helemaal nergens op.
Linksback. Je kan dat proberen met Carrasco tegen Luxemburg of Montenegro. Maar je gaat zoiets toch niet doen als het voor de knikkers gaat. Dan die extra verdediger als 26ste man eventueel niet oproepen maar dan met zoiets afkomen. Dat is voor mij onbegrijpelijkHij had 3 wissels moeten doen tijdens de rust, De Cuyper op LB, Tielemans voor Mangala en Bakayoko voor Trossard. Dan heb je nog een hele helft met 3 heel gemotiveerde spelers en een nieuwe dynamiek met een natuurlijke linksback.
Dat lijkt mij logisch ja, efficiëntie dwing je voor een stuk ook af. En de enige reden waarom we amper kansen weggaven was ook omdat de Slovaken voorbij hun middenveld geen noemenswaardige spelers hebben. We verliezen nu al van Slovakije, speel op deze manier tegen Spanje, Frankrijk, ... en je krijgt een pandoering.Ben het op zich eens dat het voetballend niet zo sterk was, maar denk je dan nog zoveel meer goede kansen te creëren met goed voetbal dan nu het geval was? We verliezen niet door een gebrek aan goed voetbal, we winnen niet door de vele kansen niet af te maken.
Je speelt om kansen te creëren en doelpunten te maken. De manier waarop is soms toch bijzaak, zeker nadat je onverdiend op achterstand kwam.
We gaven ook amper kansen weg.
Keuze van Carrasco op LB is inderdaad vreemd. Is duidelijk zijn “manneke” die moet spelen waar dan ook.
Eens dat het met KDB lager het beste liep. Opvallend. Te weinig voetballend vermogen op de 6/8. Tielemans viel zwak in.
Haha. Oké dan.Openda al het hele jaar de betere van Lukaku. Tuurlijk, tegen de kleintjes scoort hij ze wel, maar ook in die matchen heb je er voor de rest niks aan. Zet CDK en Openda er nu maar gewoon op… nieuwe generatie, fris voetbal, winnaarsmentaliteit meegekregen in hun opleiding…
Sorry, maar dit is complete onzin. Wilmots kon je op voorhand zeggen wat er mis zou gaan. En zo geschiedde. Idem met Martinez en de gebreken van Tedesco zijn ook al van die grootorde dat je het op voorhand kan voorspellen inmiddels.Stop toch eens met dat gezeur op onze trainer altijd. Wilmots was niets, Martinez nog erger, en nu heeft Tedesco het ook al verkorven. Het is geen clubvoetbal hé. Uiteindelijk zijn het de spelers op het veld die het moeten doen, de coach heeft hier slechts een klein aandeel in.
Veel van jullie willen grinta zijn, maar je zit nu éénmaal met een spelerskern, die dat niet in hun hebben. Lukaku, Doku, Trossard, zelfs KDB. Het is niet dat dat plots pitbulls gaan worden die achter elke bal gaan aanhollen.
Heb je dit seizoen matchen van Lukaku en Openda bekeken? Alle respect voor Lukaku en zijn verdiensten bij de nationale ploeg, maar Openda is gewoon beter dit seizoen. Lukaku zet werkelijk geen enkele druk en sloft over het veld in balverlies. Fase op het einde waarbij Lukaku op 5 meter van bal staat en niks doet en Openda vanop 20 meter nog aangesprint komt en hoekschop afdwingt, zegt alles.Ik vond Openda goed invallen, maar toch schitterend dat sommigen al roepen om de topschutter van de volledige kwalificaties eruit te halen voor iemand die nog geen goal heeft gemaakt. Dan zwijg ik nog over het algemene niveau verschil tussen de 2. En neen, Lukaku was niet goed, maar dit slaat weer helemaal nergens op.
En dan moet je 4-4-2 gaan spelen of CDK op de 10 zetten en laten inschuiven, want anders raakt Openda geen pepernoot.Enige probleem is dat Openda geen goal gemaakt krijgt bij de nationale ploeg
Ik heb de matchen van de rode duivels gezien. Dacht dat het daar over ging?Heb je dit seizoen matchen van Lukaku en Openda bekeken? Alle respect voor Lukaku en zijn verdiensten bij de nationale ploeg, maar Openda is gewoon beter dit seizoen. Lukaku zet werkelijk geen enkele druk en sloft over het veld in balverlies. Fase op het einde waarbij Lukaku op 5 meter van bal staat en niks doet en Openda vanop 20 meter nog aangesprint komt en hoekschop afdwingt, zegt alles.
Dat zegt vooral dat een speler met 6 minuten in de benen frisser is dan ene met 84minuten..Heb je dit seizoen matchen van Lukaku en Openda bekeken? Alle respect voor Lukaku en zijn verdiensten bij de nationale ploeg, maar Openda is gewoon beter dit seizoen. Lukaku zet werkelijk geen enkele druk en sloft over het veld in balverlies. Fase op het einde waarbij Lukaku op 5 meter van bal staat en niks doet en Openda vanop 20 meter nog aangesprint komt en hoekschop afdwingt, zegt alles.