iceman160487
Well-known member
Tegen Pier en Pol… heb jij Lukaku de laatste tijd al goed zien spelen tegen een degelijke tegenstander? Zowel bij de rd als bij zn clubs…Ik heb de matchen van de rode duivels gezien. Dacht dat het daar over ging?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegen Pier en Pol… heb jij Lukaku de laatste tijd al goed zien spelen tegen een degelijke tegenstander? Zowel bij de rd als bij zn clubs…Ik heb de matchen van de rode duivels gezien. Dacht dat het daar over ging?
OkéTegen Pier en Pol… heb jij Lukaku de laatste tijd al goed zien spelen tegen een degelijke tegenstander? Zowel bij de rd als bij zn clubs…
Haha ja, tis dat Lukaku in de eerste 10 minuten wel eens heeft gelopen en druk gezet bij balverlies. 0,0, dat zijn gewoon feiten. Uiteraard heb ik niet al die matchen gezien, maar van wat ik heb gezien, is het duidelijk voor mij.Dat zegt vooral dat een speler met 6 minuten in de benen frisser is dan ene met 84minuten..
Zou me ook verbazen dat jij elke match van Roma en Leipzig hebt bekeken![]()
De keuze voor Mangala en Onana is weldegelijk te begrijpen, door de zwakte van onze verdediging. Zelfs tegen een zwakkere tegenstander. Het idee is dat ze de verdediging kunnen ontlasten door aanvallen te breken voor ze onze defensie bereiken. Tegelijk moeten ze De Bruyne de ruimte geven om zijn ding te kunnen doen. Onana en Mangala zijn beiden in principe ook spelers die meer kunnen dan breken, die hebben als ze in vorm zijn ook een degelijke pass in de voeten en denken vooruit. Alleen zijn die niet in vorm, en liepen ze vandaag helemaal niet goed. De Bruyne stond continue geïsoleerd waardoor er geen goede aansluiting was tussen verdediging en aanval, terwijl ze zelf bij aanvallen van de Slovaken continue gepasseerd werden. We kwamen daardoor altijd een mannetje tekort op het middenveld, zowel in balbezit als in balverlies.De keuze van Lukaku tov Openda snap ik nog. Maar waarom De Cuyper niet mocht starten, dat snap ik niet. Hij speelde in beide oefenmatchen goed, het is zijn natuurlijke positie en kan offensief ook zijn steentje bijdragen. En waarom kiezen voor Mangala en Onana. Zijn Tielemans en Vermeeren niet wedstrijdfit? En ontbreek je iemand als Vanaken? Je moet tegen Slovakije toch niet met 2 brekers spelen.
Je mist hier gewoon een Vanaken voor je middenveld… was in topvorm, heeft die broodnodige pass en loopactie, kan ook serieus jagen en meeverdedigen, loopvermogen tot in de 120e minuut…De keuze voor Mangala en Onana is weldegelijk te begrijpen, door de zwakte van onze verdediging. Zelfs tegen een zwakkere tegenstander. Het idee is dat ze de verdediging kunnen ontlasten door aanvallen te breken voor ze onze defensie bereiken. Tegelijk moeten ze De Bruyne de ruimte geven om zijn ding te kunnen doen. Onana en Mangala zijn beiden in principe ook spelers die meer kunnen dan breken, die hebben als ze in vorm zijn ook een degelijke pass in de voeten en denken vooruit. Alleen zijn die niet in vorm, en liepen ze vandaag helemaal niet goed. De Bruyne stond continue geïsoleerd waardoor er geen goede aansluiting was tussen verdediging en aanval, terwijl ze zelf bij aanvallen van de Slovaken continue gepasseerd werden. We kwamen daardoor altijd een mannetje tekort op het middenveld, zowel in balbezit als in balverlies.
Vermeeren viel in de oefenmatch heel erg door de mand, die heeft gewoon echt geen matchritme. En Tielemans op de 8, daar is ook niemand fan van. Al denk ik dat in deze match het wel beter had geweest om hem op te stellen in plaats van Mangala.
Ach, het zijn de gekende critici van Lukaku. Die nog altijd niet doorhebben dat Lukaku cruciaal is voor ons aanvallend spel, als aanspeelpunt die zowel zelf kan scoren als onze vleugelspelers in stelling kan brengen. Dat zijn zaken die Openda veel minder goed kan.Lukaku staat toch echt niet ter discussie? Met hem kan je echt wel wat forceren.
Ik vond vooral Carrasco en Debast door de mand vallen.
Tielemans op de 8, dat was vandaag ook weer meteen een zware tragedie. Die stond te sloffen in niemandsland, rende achter zijn man ipv ervoor, stond naast een verdediger te semmelen en speelde weer dramatisch in.De keuze voor Mangala en Onana is weldegelijk te begrijpen, door de zwakte van onze verdediging. Zelfs tegen een zwakkere tegenstander. Het idee is dat ze de verdediging kunnen ontlasten door aanvallen te breken voor ze onze defensie bereiken. Tegelijk moeten ze De Bruyne de ruimte geven om zijn ding te kunnen doen. Onana en Mangala zijn beiden in principe ook spelers die meer kunnen dan breken, die hebben als ze in vorm zijn ook een degelijke pass in de voeten en denken vooruit. Alleen zijn die niet in vorm, en liepen ze vandaag helemaal niet goed. De Bruyne stond continue geïsoleerd waardoor er geen goede aansluiting was tussen verdediging en aanval, terwijl ze zelf bij aanvallen van de Slovaken continue gepasseerd werden. We kwamen daardoor altijd een mannetje tekort op het middenveld, zowel in balbezit als in balverlies.
Vermeeren viel in de oefenmatch heel erg door de mand, die heeft gewoon echt geen matchritme. En Tielemans op de 8, daar is ook niemand fan van. Al denk ik dat in deze match het wel beter had geweest om hem op te stellen in plaats van Mangala.
Ik schrok vooral van Debast zijn uitvoetballen. Soms rampzalige passing. Ik volg de Belgische competitie niet maar ik hoop voor hem dat ie bij Anderlecht dat toch beter doet.Ach, het zijn de gekende critici van Lukaku. Die nog altijd niet doorhebben dat Lukaku cruciaal is voor ons aanvallend spel, als aanspeelpunt die zowel zelf kan scoren als onze vleugelspelers in stelling kan brengen. Dat zijn zaken die Openda veel minder goed kan.
Debast vond ik echt een drama, het is te hopen dat die volgende match op de bank zit. Faes was niet veel beter, maar Debast was bedroevend. Eigenlijk moet je hopen dat Tedesco het licht ziet en dat - indien fit - we tegen Roemenië met De Cuyper, Theate, Vertonghen/Witsel, Castagne spelen.
Denk je dat we met De Cuyper over de Slovaken gingen walsen? Als je de attack sides bekijkt, zie je dat 51% over links ging, en slechts 27% over rechts. Dus voor mij lag daar nu niet het hoofd probleem.Sorry, maar dit is complete onzin. Wilmots kon je op voorhand zeggen wat er mis zou gaan. En zo geschiedde. Idem met Martinez en de gebreken van Tedesco zijn ook al van die grootorde dat je het op voorhand kan voorspellen inmiddels.
Drie kut coaches, drie beunhazen die gewoonweg een generatie voor het grootste deel hebben weggepist.
Deze laatste onnozelaar bijvoorbeeld. Je zegt het daar al : "Je zit nu éénmaal met een spelerskern."
Ja, eentje die je zelf uitkiezen en hij selecteert dan niet eens het maximaal aantal spelers dat je mag selecteren. Voor het overige selecteert ie als de verdediging voor de helft geblesseerden. Dat is een ongeziene combinatie van misplaatste arrogantie en overduidelijke dommigheid. En dan hebben we het nog niet over zijn kemel op de LB, maar dat was wél een verrassing. Kerel laat na een jaar aandringen eindelijk onze enige LB, die de pannen van het dak speelde, opdraven. Die speelt dan twee sterke en mature matchen. Hij zet die dan uit de ploeg voor een LM/LW. Excuus : "Carrasco speelt wingback bij zijn eigen ploeg."
Ja... Bij balverlies kwam die mee verdedigen, maar hij speelde steevast LM/LW en zelden LWB. En als hij dat deed was het in een systeem met 3 centrale verdedigers en ook 3 centrale middenvelders die kilometers maalden op een fenomenaal niveau. AKA samen met de aanvallers ten alle tijde minstens 2 afspeelpunten in balbezit en een compleet ander tactisch pakket. MAW ee ncompleet andere situatie. En het was er aan te zien ook.
Komaan, je spelers kunnen dan al een kutmatch spelen, daarom heb je 5 wissels ter beschikking. Maar ze kut opstellen, kut zien spelen en gewoon als een stervende plant blijven kijken zonder ingrijpen is gewoon je broek volkakken ipv je taak doen. Van begin tot eind compleet gefaald als coach.
Mja, maar ik heb geen idee hoe Vanaken het zou doen als 8. Als je De Bruyne een rijtje achteruit schuift zou Vanaken op de 10 kunnen. Maar dan heb je nog altijd Trossard, CDK en Tielemans waar toch meer voor te zeggen valt.Je mist hier gewoon een Vanaken voor je middenveld… was in topvorm, heeft die broodnodige pass en loopactie, kan ook serieus jagen en meeverdedigen, loopvermogen tot in de 120e minuut…
Die missen we en kan je ook gewoon op het conto van Tedesco bijschrijven
Ja, terwijl hij daar net voor geprezen wordt hé. Maar was écht niet goed.Ik schrok vooral van Debast zijn uitvoetballen. Soms rampzalige passing. Ik volg de Belgische competitie niet maar ik hoop voor hem dat ie bij Anderlecht dat toch beter doet.
Spijtig genoeg heeft hij voor die 2 intikkers wel 6 grote kansen nodig.Lukaku moet er in blijven zolang die kan spelen. Hij vindt altijd wel de netten, nu toch ook weer 2 maal. Jammer genoeg met wat pech erbij.
Beter als Mangala allesindsMja, maar ik heb geen idee hoe Vanaken het zou doen als 8.