Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig heb je timesheets tot op het kwartier.Klant betwist factuur.
Nu mag bibi retro-actief meer dan 250 uur aan werk gaan reconstrueren. Wat er op welke datum werd uitgevoerd. Teruggaande tot 2022.
Wat is het heerlijk om ingenieur te zijn. Ingenieur in de administratieve wetenschappen.
Klant betwist factuur.
Nu mag bibi retro-actief meer dan 250 uur aan werk gaan reconstrueren. Wat er op welke datum werd uitgevoerd. Teruggaande tot 2022.
Wat is het heerlijk om ingenieur te zijn. Ingenieur in de administratieve wetenschappen.
Ja is dat niet gewoon je Toggl of whatever timetracker openen, klant selecteren, export en doormailen?Gelukkig heb je timesheets tot op het kwartier.
Gewoon rapportje trekken dus eh. Wat in 't systeem zit is waarheid.Klant betwist factuur.
Jij hebt toch echt een achterlijke werkgever. Bij ons gebeurt de facturatie van diensten in regie maandelijks na afsluiting van de timesheets. Bij discussie zit het dan nog vers in je geheugen. Bij projecten met vaste prijs kan die discussie er niet zijn, omdat ze de timesheets dan niet te zien krijgen.Klant betwist factuur.
Jij hebt toch echt een achterlijke werkgever. Bij ons gebeurt de facturatie van diensten in regie maandelijks na afsluiting van de timesheets. Bij discussie zit het dan nog vers in je geheugen. Bij projecten met vaste prijs kan die discussie er niet zijn, omdat ze de timesheets dan niet te zien krijgen.
Dit was een project met vaste prijs. Dan komen er gaandeweg complexiteiten bij. In het begin probeer je die binnen scope op te lossen, maar gaandeweg neemt dat probleem een steeds grotere omvang. Interne discussie hoe we dit zullen aanpakken. Tot het moment dat je besluit om naar de klant te stappen om de extra uren te gaan factureren. Dan mag ik dat gaan uitleggen aan hun CFO. Tegen dat die opneemt. Tegen dat die zijn goedkeuring geeft. Tegen dat hij dat op mail wil bevestigen...
Daar was eigenlijk een half jaar geleden al goedkeuring op. Sindsdien zijn er een paar management-meetings geweest waaruit dan de conclusie kwam dat hij nu meer details wil.
Ik krijg uit ons kutsysteem trouwens geen overzicht met op welke datum welke prestatie werd geleverd.
Niet akkoord, de moment dat ge meegaat naar ne klant moete u kunnen inleven in zijne wereld..Iedereen zijn taak !!!!! Dat is de taak van de project manager (of de sales), niet van de IT'ers die het uitvoerend werk doen.
Dat is een meerwaarde, daar kan ik in volgen.Niet akkoord, de moment dat ge meegaat naar ne klant moete u kunnen inleven in zijne wereld..

Ik vind dat plezanter. Onze nieuwjaarsreceptie was met aan tafel gaan om te eten. Dan zitten de grootste gatlekkers al te kijken op voorhand waar de CEO en bestuurders zullen zitten om er toch maar naast te kunnen gaan zitten om uit de doeken te doen wat ze allemaal doen voor de firma terwijl ze eigenlijk voor het grootste deel met de pluimen van anderen gaan lopen.Nieuwjaarsrecepties met concept “walking diner”.
Heel den avond rechtstaan, en masse rond veel te kleine tafels staan met bordje eten.
Op den duur ook niet meer weten van wie welk glas is (want a ja iedereen zet zijn glas op dat tafeltje).
Snap al niet wat je daar op een woensdagnamiddag doet als je maar parttime werkt??Ik begin stilletjes aan mijn limiet te bereiken. Sinds juli geen coördinator meer en geen vooruitzicht op een nieuwe leidinggevende. Zelf daar pas sedert midden maart aan de slag als parttime administratief medewerker maar ik krijg hoe langer hoe meer zaken op mijn bord waarvoor ik niet getekend heb en doe structureel meer uren. Vorige week een vergadering op woensdagmiddag terwijl ik dan eigenlijk niet eens werk. Mijn man moest vroeger vertrekken op zijn werk om de jongste om 17u ten laatste op te halen bij de onthaalouders, de oudste heeft daardoor tot half 6 in de naschoolse opvang gezeten. Het was hier thuis gezellig met een oververmoeide 4-jarige![]()
Snap al niet wat je daar op een woensdagnamiddag doet als je maar parttime werkt??
Deeltijdse hebben toch vaste momenten dat ze komen werken, niet?Anderzijds, moeten fulltime werkenden zich (steeds) aanpassen aan deeltijdsen?
Deeltijdse hebben toch vaste momenten dat ze komen werken, niet?
Als men verwacht dat deze aanwezig moeten zijn op een vergadering, zal die vergadering toch moeten plaatsvinden tijdens de werkuren van de halftijdse.
Dan is het toch aan de leidinggevende dat er 1 dag in de week is dat iedereen aanwezig is, niet?De ene deeltijdse is er niet op maandag, de andere niet op woe en nog een andere is er niet op vrijdag.
Ikzelf ga niet verwachten dat een deeltijdse komt als hij/zij niet werkt, maar ik pas mijn agenda ook niet aan evenwel. Het is al moeilijk genoeg om een datum te vinden tegenwoordig (deeltijds werk en thuiswerk).
Dan is het toch aan de leidinggevende dat er 1 dag in de week is dat iedereen aanwezig is, niet?
Bij ons zijn er meerdere die niet voltijds werken, maandag is voor iedereen verplicht aanwezig te zijn op kantoor.Neen bestaat niet bij ons op de afdeling.
En werkt wel prima zo. Niemand “moet” dan komen op een dag dat hem/haar niet past.
Als je als IT'er praat met een leek dan pas je je taal aan zo simpel is dat. HEt zou schoon zijn mocht ik altijd in jargon tegen mijn eindgebruikers lullen. Het is nu al moeilijk genoeg om de mensen in sommige dingen mee te krijgen.Iedereen zijn taak !!!!! Dat is de taak van de project manager (of de sales), niet van de IT'ers die het uitvoerend werk doen.