Nineshots
Well-known member
Eindejaarspremie wordt toch gewoon door de werkgever betaald?Of is dat een speciaal orgaan die dit uitbetaald, zoals weerverlet en eindejaarspremie's? (ik weet dat zij dit krijgen, maar niet via ons)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eindejaarspremie wordt toch gewoon door de werkgever betaald?Of is dat een speciaal orgaan die dit uitbetaald, zoals weerverlet en eindejaarspremie's? (ik weet dat zij dit krijgen, maar niet via ons)
PC200 wordt eindejaarspremie door de werkgever gewoon betaald.ontslagvergoedingen.
Wie betaalt dat feitelijk?
Wij hebben nu toch al redelijk wat arbeiders (PC 200 en 140) ontslagen de laatste jaren, nog nooit een ontslagvergoeding betaald hoor.
Of is dat een speciaal orgaan die dit uitbetaald, zoals weerverlet en eindejaarspremie's? (ik weet dat zij dit krijgen, maar niet via ons)
Heb inderdaad bevestiging gekregen dat er geen opting out mogelijk is.Te vaag om te antwoorden. Gezien WSS overheid hangt dit af van je statuut en zou het wel eens kunnen zijn dat dit eenzijdig aangepast kan worden, maar zoals gezegd: heel vaag
Eindejaarspremie wordt toch gewoon door de werkgever betaald?
Je moet voltijds werken om deeltijds ouderschapsverlof te kunnen nemen. Oplossing is waarschijnlijk om eerst je werkgever te vragen om je zo mogelijk voltijds in te schakelen en onmiddellijk daarna 1/5 ouderschapsverlof aan te vragen. @JPV?Momenteel werk ik al aan 90%, waarbij ik vrijdag namiddag thuis ben. Dit staat ook zo in mijn arbeidsovereenkomst.
Nu zou ik graag vrijdag volledig thuis zijn. Kan dit gewoon met ouderschapsverlof van 1/10? (na akkoord naturlijk, ik weet dat het een gunst is van de WG)
kloptJe moet voltijds werken om deeltijds ouderschapsverlof te kunnen nemen. Oplossing is waarschijnlijk om eerst je werkgever te vragen om je zo mogelijk voltijds in te schakelen en onmiddellijk daarna 1/5 ouderschapsverlof aan te vragen. @JPV?
Daar had ik inderdaad compleet overgelezen op de site van de RVA... Bedankt!Je moet voltijds werken om deeltijds ouderschapsverlof te kunnen nemen. Oplossing is waarschijnlijk om eerst je werkgever te vragen om je zo mogelijk voltijds in te schakelen en onmiddellijk daarna 1/5 ouderschapsverlof aan te vragen. @JPV?
Kwam onlangs dit tegenIemand aanbevelingen qua applicaties voor het opmaken van uurroosters?
Momenteel gebruiken wij een simpele Excel maar begint toch moeilijk te worden met het stijgen van aantal werknemers + meerdere afdelingen. + Ook visueel verwarrend
Kwam onlangs dit tegen
Doorgestuurd naar collega die de planning voor ons team maakt om eens te bekijken. Wij zitten ook met een immense en onoverzichtelijke Excel. Lijkt me wel te doen wat wij nodig hebben, maar voorlopig nog geen reactie gekregen.
Zelf totaal geen ervaring met maken van planning, dus kan niet vergelijken ofzo.
Als het inderdaad duidelijk gecommuniceerd is dat het 1800 was en je kan dat aantonen zou ik dat alvast niet betalen. Zeker in een situatie waarin die foute informatie zoals hier wel degelijk centraal was in de genomen beslissing.een van mijn kameraden had ontslag genomen terwijl zijn fietslease nog liep..
Had via HR gevraagd hoe hij dat kon afsluiten..
2 opties volgens de mensen van de leasing:
overname fiets: €1500 excl
Fiets teruggeven: €450 excl.
Hij zet die fiets te koop, krijgt der €1600 voor.. cava €200 verlies tgo de €1800 incl die hij moet betalen.
Nu komt de facuur van de firma: €1900 excl dus €2350 incl.. dus hij doet €750 verlies, en was een pak goedkoper geweest met hem terug te geven.
"foutje van de leasing"
Moet hij die kost dan maar slikken?
When I WorkIemand aanbevelingen qua applicaties voor het opmaken van uurroosters?
Momenteel gebruiken wij een simpele Excel maar begint toch moeilijk te worden met het stijgen van aantal werknemers + meerdere afdelingen. + Ook visueel verwarrend
Best even Google maps checken. Hangt een beetje van de haven af.Heel onnozel en ik zie het niet direct maar.. hoe geraak je binnen bij de haven?
Als consument moeten prijzen inclusief btw zijn. Pech dus voor de werkgever als je de gecommuniceerde prijs kan aantonen.Moet hij die kost dan maar slikken?