Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal gezien wel idd, pro rata.Een CA090-bonus, wordt dat pro-rata uitbetaald als ik nog geen volledig jaar in dienst ben?
Ik val onder PC200.
Uitzendkrachten kunnen niet ingezet worden als vervanging van stakers. De discussie is of een nationale staking hier ook van toepassing is.Manifestatie
Er gaan woorden rond van de rode vakbond dat uitzendkrachten niet mogen werken.
Tegelijk stuurt het uizendbureau een mail dat we moéten werken.
Ik kan geen contact opnemen met mijn vakbond (groene) zonder dat er 3 dagen overgaan.
Je dag zonder attest ben je kwijtAls je een dag zonder attest thuis blijft mazr op dag 2 naar de dokter gaat, mag die dan ziek schrijven van de dag ervoor? Waardoor je je dag zonder attest elders kunt opnemen?
Ik dacht dat je je dag zonder attest dan kwijt was.
@JPV jij weet waarschijnlijk het antwoord
Dankjewel. Waar zou ik dat op papier kunnen vinden?Je dag zonder attest ben je kwijt
Je hebt je ziekte moeten aangeven aan je werkgever. Toen maakte je blijkbaar de keuze. Die kan je nu niet meer veranderen.Dankjewel. Waar zou ik dat op papier kunnen vinden?
Als de aandelenmarkt instort op de dag dat de warranten worden toegekend, dan ben je gescheten. In alle andere gevallen maak je winst en is je bonus via warranten laten uitbetalen een fiscale optimalisatie waar je maar beter gebruik van maakt.Zijn er addertjes onder het gras waar we rekening mee moeten houden?
En zelfs dan nog (ondanks dar ze er niet voor bedoeld zijn) zou je ze kunnen houden tot de markt zich mogelijk weer hersteld heeft.Als de aandelenmarkt instort op de dag dat de warranten worden toegekend, dan ben je gescheten. In alle andere gevallen maak je winst en is je bonus via warranten laten uitbetalen een fiscale optimalisatie waar je maar beter gebruik van maakt.
Ik meen me te herinneren dat sommige verzekeraars nog x dagen respijt waarin gevallen nog gedekt worden. Ik weet niet of AXA daaronder valt. Je hebt ook nog iets als een 'wachtpolis' wat een voordelig tarief geeft om de dekking voor beperkte tijd verder te zetten.Ik verander na paasvakantie van werk. Op huidig werk met hele gezin aangesloten bij hospitalisatie verzekering van het werk (Axa)
Mijn contract loopt echter af net voor paasvakantie. Dus 2 weken eigenlijk zonder job. Maar hoe gaat dit dan in zijn werk voor overdracht van hospitalisatieverzekering naar nieuw werk? daar is het trouwens DKV.
Al contact proberen opnemen met axa via huidig werk om eventueel zelf voor 2 weken verder te betalen maar krijg maar geen reactie...
Ondertussen inderdaad contact gehad met AXA en die raden aan om te onderhandelen met huidige of nieuwe werkgever om langer of vroeger over te schakelen. Huidige werkgeven zal daar wel niet willen in meegaan en vind dit raar om dit te vragen aan nieuwe werkgever.Ik meen me te herinneren dat sommige verzekeraars nog x dagen respijt waarin gevallen nog gedekt worden. Ik weet niet of AXA daaronder valt. Je hebt ook nog iets als een 'wachtpolis' wat een voordelig tarief geeft om de dekking voor beperkte tijd verder te zetten.
Mogelijks kan je AXA rechtsreeks contacteren per telefoon? Dat gaat mogelijks sneller zijn.

Je kan proberen met de nieuwe werkgever hé. Ik zou vooral kaderen dat je polst naar de mogelijkheid, dat je dat doet en voor de zekerheid, en voor je kinderen.Ondertussen inderdaad contact gehad met AXA en die raden aan om te onderhandelen met huidige of nieuwe werkgever om langer of vroeger over te schakelen. Huidige werkgeven zal daar wel niet willen in meegaan en vind dit raar om dit te vragen aan nieuwe werkgever.
Je kan ook zelf overnemen maar dan is het wel voor een jaar. Wat wel duur zal zijn voor die 2 weken![]()