Ford Transit?Soms heb je eens een week dat alles tegenzit - opsomming van uitval deze week:
...
- ...
- Turbo bestelwagen heeft de geest gegeven (110k km)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ford Transit?Soms heb je eens een week dat alles tegenzit - opsomming van uitval deze week:
...
- ...
Ford Transit?
Op mijn vorig werk hadden we er een. Op 35.000 en 80.000km telkens nieuwe turbo nodig. Op 90.000 volledig nieuwe motor, op 120.000 nieuwe turbo en op 135.000 volledig nieuwe motor.Idd ja, ervaringen mee? Wij hebben er hier 2 en zijn er eigenlijk niet over te spreken....
Daarna aan de kant gezet als reservecamionette.Die van ons gingen ook echt snel stuk.Idd ja, ervaringen mee? Wij hebben er hier 2 en zijn er eigenlijk niet over te spreken....
Soms heb je eens een week dat alles tegenzit - opsomming van uitval deze week:
En dan nog mijn brooddoos thuis vergeten en naar de Panos om een mini -broodje gereden dat 4,6 EURO heeft gekost - heb dan gevraagd of dit enkel voor het broodje was of om heel de zaak over te nemen.
- Compressor stuk (olieleiding gesprongen), eentje gehuurd - stuk na 1 uur, vervanger ook stuk na 1 dag
- Verfspuitinstallatie stuk
- 4 lasposten stuk (de post zelf)
- 10 assen geleverd - na controle 8 afgekeurd

Maar weet je dat je er zelfs een presentatie mee kunt maken?? Dat bespaart me echt zo veel tijd!Incompetente managers die copilot hebben ontdekt. Van die herschreven mails met taalgebruik waarvan je gewoon weet dat ze die zin niet zelf gebouwd hebben.
Tot nu toe krijg ik echt koude rillingen van dat corporate AI gedoe.
Van Hay Grading naar WTW Grading, allemaal goed en wel. Functieclassificatie bekeken en aangepast waar nodig en ik krijg nu een random nummer toegewezen binnen welke graag ik nu val. En ze zeggen wel dat het loonbeleid niet gaat wijzigen en dat niemand minder gaat verdienen ... maar IS dat wel zo en zijn er geen achterdeurtjes? Als mijn huidige firmawagen plots weer een cafetariaplanwagen wordt en ik geen tankkaart meer heb is dat wel een behoorlijke financiële aderlating. En als mijn loon te hoog is voor de grade, zal er buiten de inflatie weinig bij komen de komende jaren en dat is toch ook niet zo bevorderlijk voor de motivatie.
Fuckdaikwilgewoon1paswoordvoorderestvanmijnlevenhebben!Maandagochtend en hét grootste haatmoment is er: paswoord vervallen, moet weer een nieuw bedenken. Fuck da. Ik wil gewoon 1 paswoord voor de rest van mijn leven hebben.
Toch vreemd dat er nog geen 2FA gebruikt wordt voor het opstarten van een PC, lijkt mij toch de ideale oplossing? Desnoods met Itsme begot...Je computer opstarten en na een uur alweer gepest worden met verplichte herstart wegens updates.
Maandagochtend en hét grootste haatmoment is er: paswoord vervallen, moet weer een nieuw bedenken. Fuck da. Ik wil gewoon 1 paswoord voor de rest van mijn leven hebben.

ROFL, vele jaren geleden heb ik ook eens zo'n HR-aanpassing gehad. Plots werd iedereen in vakjes geduwd en quasi iedereen kwaad omdat ze volgens hen te laag werden ingeschaald of persoon x was hoger/gelijk ingeschaald terwijl zij toch zoveel meer kennis hadden of beter waren. Wat een hysterie was me dat toen. Blij dat ik freelancer ben en van dat soort corporate shit verlost ben :')